Unilever má megatendr

Advertising Age

Rychloobrátkový gigant Unilever chystá podle dobře informovaných zdrojů globální tendr na nákup a plánování médií. Celkový rozpočet firmy za loňský rok přitom činil 8,3 miliardy dolarů. Unilever se ke spekulaci odmítl vyjádřit. Jeho poslední mediální tendr ovšem proběhl na počátku roku 2012, přičemž Unilever tendruje co tři roky. Stávajícími mediálkami nadnárodní firmy se sídlem v Londýně jsou Mindshare v Severní Americe, Africe a Evropě, Initiative v Latinské Americe, Evropě a Rusku a PHD v Asii a Evropě. Unilever loni navýšil výdaje na média o 20 procent. Jeho značkou s nejvyššími výdaji na reklamu je Dove.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk