Unilever má megatendr

Advertising Age

Rychloobrátkový gigant Unilever chystá podle dobře informovaných zdrojů globální tendr na nákup a plánování médií. Celkový rozpočet firmy za loňský rok přitom činil 8,3 miliardy dolarů. Unilever se ke spekulaci odmítl vyjádřit. Jeho poslední mediální tendr ovšem proběhl na počátku roku 2012, přičemž Unilever tendruje co tři roky. Stávajícími mediálkami nadnárodní firmy se sídlem v Londýně jsou Mindshare v Severní Americe, Africe a Evropě, Initiative v Latinské Americe, Evropě a Rusku a PHD v Asii a Evropě. Unilever loni navýšil výdaje na média o 20 procent. Jeho značkou s nejvyššími výdaji na reklamu je Dove.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia