Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Unilever má megatendr

Advertising Age

Rychloobrátkový gigant Unilever chystá podle dobře informovaných zdrojů globální tendr na nákup a plánování médií. Celkový rozpočet firmy za loňský rok přitom činil 8,3 miliardy dolarů. Unilever se ke spekulaci odmítl vyjádřit. Jeho poslední mediální tendr ovšem proběhl na počátku roku 2012, přičemž Unilever tendruje co tři roky. Stávajícími mediálkami nadnárodní firmy se sídlem v Londýně jsou Mindshare v Severní Americe, Africe a Evropě, Initiative v Latinské Americe, Evropě a Rusku a PHD v Asii a Evropě. Unilever loni navýšil výdaje na média o 20 procent. Jeho značkou s nejvyššími výdaji na reklamu je Dove.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)