Reklama
Megaboard

Sporting News investuje do mobilní verze

Titul Sporting News od Sport News Media podle serveru Adweek investuje do rozvoje multiplatformy a předně do mobilní verze. Podle vydavatelství se většina jeho posluchačů přesouvá na chytré telefony a tablety. Čtyřicet dva procent čtenářů konzumuje obsah na mobilních zařízeních. Je to dvakrát víc než v roce 2011. Podle dat společnosti comScore návštěvnost titulu z desktopových zařízení v poslední době klesá, zatímco z mobilních zařízení roste.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále