Pro Palmex dělá Confidence Digital

Pro značku Palmex společnosti Henkel začne pracovat digitální agentura Confidence Digital. Jejím úkolem bude komplexní správa sociálních sítí a příprava nové digitální strategie značky. „Budeme se soustřeďovat na rozvinutí identity značky v interaktivních kontextech,“ říká kreativní ředitel Confidence Digital Tomáš Studeník. Henkel si od spolupráce slibuje podle svých zástupců především zvýšení celkového povědomí o značce a také lepší práci s image značky.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba