Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nová Magnesia s akcí Fond Magnesia Go

Pět mladých sportovců, 600 tisíc korun ve Fondu Magnesia Go a přes 11 tisíc hlasů, které rozhodly o rozdělení peněz. To jsou hlavní fakta projektu Karlovarských minerálních vod, který měla na starost agentura Geometry Global Prague. Populární herec Ondřej Vetchý vybral pět finalistů, o kterých hlasovala veřejnost na webu magnesiago.cz. Z 11 381 hlasů získal nejvíc badmintonista Adam Mendrek. „Produktovou novinku Magnesia Go jsme se rozhodli uvést na trh za pomoci nového projektu namísto klasické reklamní kampaně. Novým přístupem finančně podpoříme úsilí nejlepších sportovců a zároveň jim nabízíme oblíbenou minerální vodu v nové lahvi,“ řekl k tomu Alessandro Pasquale, generální ředitel KMV.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)