Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nástrahy číhající na herce a herečky v reklamě

nullHerci v české reklamě to nemají lehké. Jednou se dostanou do potíží, protože točí videoklip a zaskočí ty, kteří o tom nevědí, jindy se zase stanou součástí reklamy, aniž by o tom sami měli tušení. I když minulou středu pražský městský soud nakonec herce Jana Potměšila a Petra Čtvrtníčka osvobodil, výstrahou zůstává, že i dobře myšlená charitativní kampaň se může zvrtnout v noční můru, když se ke skryté kameře připlete nešťastná náhoda. Nápad s herci převlečenými za policisty na vozíčku a o berlích, kteří zastavují řidiče a agitují za podporu projektu Konto Bariéry, byl dobrý. V podání protagonisty, který život vozíčkáře zná na vlastní kůži, byl humor naprosto legitimní a laskavý. Všechny předpoklady pro úspěšné šíření na internetu a následnou podporu charitativního projektu byly naplněny. Že herci nakonec skončí u soudu, by tehdy určitě nikoho nenapadlo. Původní obvinění herců z roku 2012 z porušení zákona tím, že v převleku vykonávali pravomoc policistů, čímž si přisvojili pravomoci úřadu, znělo hrozivě. Po dvouletých tahanicích nakonec soud uznal, že herci konali v dobré víře a chtěli pomoci charitativnímu projektu. V sice mnohem méně dramatické, ale taky nemilé situaci se zase nedávno ocitla mladá herečka, která rovněž konala v dobré víře. Přijala pozvání na prezentaci nového produktu známé značky a uvěřila tomu, že tam bude pouze v roli atraktivního a mediálně známého diváka. Až na místě pochopila, že má být součástí reklamní kampaně. Nicméně známých herců, kteří se nechají angažovat do reklam, navzdory všem nástrahám přibývá. Při pohledu na on-line hlasovací stránku nové ankety AČRA a FTV Prima o nejoblíbenější herce v reklamě, která odstartovala minulý týden, je to slušná galerie. Průzkum líbivosti reklam, který jsme v M&M uveřejnili minulý týden, naznačuje, že favoritem je Ivan Trojan. Jeho trapně snaživý učitel tělocviku vysoko vede, a když vezmeme v úvahu, že divočák z Kofoly ani kocour z GE Money si na cenu sáhnout nemohou, konkurenci má hlavně v dvojici herců z Air Bank a všudypřítomném Jakubovi Kohákovi. Snad bude úspěch v anketě pro herce satisfakcí za všechna rizika, která angažováním v reklamě podstupují.

 

Známých herců, kteří se nechají angažovat do reklam, navzdory všem nástrahám přibývá.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)