Midem otevírá soutěž

Organizátoři hudebního veletrhu Midem, který se v poslední době prezentuje jako mezinárodní platforma pro hudební průmysl s výstavní, konferenční a showcase částí, se zaměřením na udržitelnost a možnosti růstu hudebního průmyslu, oznámili, že přijímají přihlášky do čtvrtého ročníku jeho marketingové soutěže. Midem Marketing Competition oceňuje kreativitu v marketingu hudby a reklamě, v níž hraje důležitou roli muzika. Přihlášky budou přijímány do 6. března. V porotě soutěže zasednou marketingoví šéfové velkých labelů, jako jsou Universal nebo Sony. Veletrh se koná vždy ve francouzském letovisku Cannes. Výsledky soutěže budou vyhlášeny během jeho letošního, 51. ročníku, který proběhne 5. až 8. června.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Brand Strategy
Fabini