Midem otevírá soutěž

Organizátoři hudebního veletrhu Midem, který se v poslední době prezentuje jako mezinárodní platforma pro hudební průmysl s výstavní, konferenční a showcase částí, se zaměřením na udržitelnost a možnosti růstu hudebního průmyslu, oznámili, že přijímají přihlášky do čtvrtého ročníku jeho marketingové soutěže. Midem Marketing Competition oceňuje kreativitu v marketingu hudby a reklamě, v níž hraje důležitou roli muzika. Přihlášky budou přijímány do 6. března. V porotě soutěže zasednou marketingoví šéfové velkých labelů, jako jsou Universal nebo Sony. Veletrh se koná vždy ve francouzském letovisku Cannes. Výsledky soutěže budou vyhlášeny během jeho letošního, 51. ročníku, který proběhne 5. až 8. června.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Odpovědnost
Beats for Love
úkolníček

MAM Exkluzivně v časopise

Hana Tran Phuong Tra
Tomáš Janča
GenZ a Golden Years
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC