Reklama
Megaboard

Média masivně ruší agenturní provize

Masivní rušení agenturních provizí od letošního ledna vyvolává otázku, jak se s tím český mediální trh vypořádá a jak se to odrazí na cenách za inzerci. Šéf auditorské společnosti Media Strategy CEE Group Jaroslav Kovařík vidí rušení jako správné rozhodnutí. Samotná média chtějí zjednodušit své inzertní ceníky, a zpřehlednit tak svou cenovou politiku. Dá se očekávat, že rušení provizí zřejmě přinese i jednotnější slevovou politiku vůči agenturním a neagenturním klientům. V poslední době zrušení provizí oznámila i skupina BigMedia nebo mediální dům Economia.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále