Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Média masivně ruší agenturní provize

Masivní rušení agenturních provizí od letošního ledna vyvolává otázku, jak se s tím český mediální trh vypořádá a jak se to odrazí na cenách za inzerci. Šéf auditorské společnosti Media Strategy CEE Group Jaroslav Kovařík vidí rušení jako správné rozhodnutí. Samotná média chtějí zjednodušit své inzertní ceníky, a zpřehlednit tak svou cenovou politiku. Dá se očekávat, že rušení provizí zřejmě přinese i jednotnější slevovou politiku vůči agenturním a neagenturním klientům. V poslední době zrušení provizí oznámila i skupina BigMedia nebo mediální dům Economia.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)