Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

IAB Europe posiluje

IAB News

Evropská asociace IAB Europe, věnující se oblasti digitální inzerce, se rozšiřuje o desítku nových členů. Jsou jimi společnosti Adtruth, DMA Institute, MediaMath, Nextplora, Quantcast, SpotXchange, Teads, The Trade Desk, WebSpectator a Widespace. Jen v minulém roce se připojilo 17 společností. Posílení IAB Europe má přinést lepší přehled o evropských digitálních reklamních příjmech a firmách celé EU. Rozšiřování má také přinést lepší spolupráci v digitálním průmyslu, který v Evropě čelí podobným problémům, a pomoci nastavování nadnárodních obchodních norem v tomto odvětví.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)