Od 5. ledna zahajuje na českém trhu činnost nová digitální agentura Swimming Pool. Tvoří ji čtyři bývalí zaměstnanci digitální divize agentury Havas Worldwide, Havas Worldwide Prague Digital, kteří z této agentury odešli k 31. prosinci. Nová agentura bude podle svých zástupců nezávislá, ale bude fungovat v partnerství s agenturou Young & Rubicam, která patří do sítě WPP Group. Na adresu Young & Rubicam na pražském Smíchově se také stěhuje.
Čtyři z Havasu
Managing directorem Swimming Poolu se stal Peter Vijgen, který divizi Havas Worldwide Prague Digital dosud řídil. Ředitelem klientského servisu bude Evan Boesenberg, který v Havasu působil jako digital brand director. Kromě nich přecházejí do nové firmy ještě Pavel Tůma, který byl global digital senior projektovým manažerem digitální divize Havasu a téže činnosti se bude věnovat i ve Swimming Poolu, a Tamas Foldesi, data & media director.
„Nechceme být typickou digitální agenturou, která vytváří webové stránky a microsites pro velké klienty, a vidíme svůj prostor víc v digitálním strategickém poradenství a v dlouhodobé spolupráci,“ uvedl pro M&M Peter Vijgen. „Naším cílem je nabídnout klientům analytičtější model spolupráce, který nenahlíží na komunikaci z reklamního pohledu, ale věnuje se dlouhodobému budování vztahů se zákazníky a opírá se o zákaznickou zkušenost. Nechceme být přitom partner jen pro klienty, ale třeba také pro další agentury.“
Mezi obory, jimž se chce nová agentura věnovat, patří například tvorba identity značky, strategie komunikace n asociálních sítích a tvorby obsahu, digitální audit a marketinogvé analýzy.
Dvouměsíční akce
Celý přechod z Havasu „pod křídla“ Y&R se podle Vijgena připravoval zhruba dva měsíce. „Věříme, že naše vztahy s Havasem zůstanou dál dobré,“ uvedl Vijgen.
Swimming Pool povede Peter Vijgen (vpředu vpravo), ředitelem jejího klientského servisu bude Evan Boesenberg (vpředu vlevo).