Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Čtyři muži jdou do „Bazénu“

Od 5. ledna zahajuje na českém trhu činnost nová digitální agentura Swimming Pool. Tvoří ji čtyři bývalí zaměstnanci digitální divize agentury Havas Worldwide, Havas Worldwide Prague Digital, kteří z této agentury odešli k 31. prosinci. Nová agentura bude podle svých zástupců nezávislá, ale bude fungovat v partnerství s agenturou Young & Rubicam, která patří do sítě WPP Group. Na adresu Young & Rubicam na pražském Smíchově se také stěhuje.

Čtyři z Havasu

Managing directorem Swimming Poolu se stal Peter Vijgen, který divizi Havas Worldwide Prague Digital dosud řídil. Ředitelem klientského servisu bude Evan Boesenberg, který v Havasu působil jako digital brand director. Kromě nich přecházejí do nové firmy ještě Pavel Tůma, který byl global digital senior projektovým manažerem digitální divize Havasu a téže činnosti se bude věnovat i ve Swimming Poolu, a Tamas Foldesi, data & media director.

„Nechceme být typickou digitální agenturou, která vytváří webové stránky a microsites pro velké klienty, a vidíme svůj prostor víc v digitálním strategickém poradenství a v dlouhodobé spolupráci,“ uvedl pro M&M Peter Vijgen. „Naším cílem je nabídnout klientům analytičtější model spolupráce, který nenahlíží na komunikaci z reklamního pohledu, ale věnuje se dlouhodobému budování vztahů se zákazníky a opírá se o zákaznickou zkušenost. Nechceme být přitom partner jen pro klienty, ale třeba také pro další agentury.“

Reklama
ČEZ

Mezi obory, jimž se chce nová agentura věnovat, patří například tvorba identity značky, strategie komunikace n asociálních sítích a tvorby obsahu, digitální audit a marketinogvé analýzy.

Dvouměsíční akce

Celý přechod z Havasu „pod křídla“ Y&R se podle Vijgena připravoval zhruba dva měsíce. „Věříme, že naše vztahy s Havasem zůstanou dál dobré,“ uvedl Vijgen.


Swimming Pool povede Peter Vijgen (vpředu vpravo), ředitelem jejího klientského servisu bude Evan Boesenberg (vpředu vlevo).

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)