Aqua Digital řídí on-line pro sarajevskou Coca-Colu

Pražská on-line marketingová agentura Aqua Digital upevňuje svoje balkánské pozice poté, co loni v říjnu otevřela svoji první zahraniční pobočku v Bosně a Hercegovině (viz M&M 43). Ke konci roku dokázala zvítězit v tendru na strategickou digitální agenturu sarajevské pobočky společnosti Coca-Cola Company pro letošní rok. Dostane tak na starost realizaci on-line kampaní kompletního portfolia produktů a značek, jako jsou Coca-Cola, Fanta, Cappy a další.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk