Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vafo Praha chce společně s Pickerly posílit pozici značek Brit a Carnilove

Posílit pozici Brit a Carnilove na českém online trhu chce Vafo Praha s agenturou Pickerly.  Za první tři měsíce spolupráce vzrostly prodeje na Krmivo-Brit.cz o 222 procent.

Marketingová agentura Pickerly a Vafo Praha, největší český výrobce a globální hráč na trhu krmiv pro domácí mazlíčky, ohlašují partnerství. Úkolem Pickerly je vytvořit silnou e-commerce pozici značek Brit a Carnilove na českém online trhu.

„Pickerly přistupuje k e-commerce značek Brit a Carnilove komplexně, kdy do středobodu všech aktivit staví zákazníka a jeho zkušenost se značkou. Klíčové je také hluboké porozumění trhu s krmivy pro domácí mazlíčky v kombinaci s poznatky založenými na datech a kvalitě samotného produktu,“ uvádí Tomáš Číhal, e-commerce specialista Vafo Praha.

Reklama
Vitalis

Spolupráce společnosti s agenturou běží tři měsíce, během kterých zvládly zauditovat a implementovat doporučení na poli optimalizace pro vyhledávače, uživatelské zkušenosti, datové vrstvy a analytických nástrojů. Nově agenturní tým nastavil výkonnostní a retenční kampaně v reklamních a mailingových systémech.

Od plného převzetí komunikace se jim společnými silami podařilo v období od června do srpna zvýšit v meziročním srovnání prodeje e-shopu Krmivo-Brit.cz o 222 procent. Online trh krmiv pro domácí mazlíčky přitom jako celek rostl za srovnatelné období jen o 12,7 procenta dle dat od společnosti Heureka.

„Velký potenciál vnímáme v síle značky a samotné podstatě trhu s krmivy, která je založena na frekvenčním nákupu. Naše další úsilí se proto bude soustředit na retenční komunikaci a zákaznickou spokojenost,“ uvádí Lukáš Cikánek, šéf a client strategy director v Pickerly, která také letos získala ocenění Startup roku v soutěži Agentura roku vyhlašované časopisem Marketing & Media.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-52-53_2024

MAM Exkluzivně v časopise

Sociální sítě
Ondřej Veis
TV reklama

MAM Téma čísla

Téma Ročenky 2024
letaky
Návrh bez názvu-127
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Michal Šlechta_T-Mobile_nový web-otvírák (24)
SedímvKlidu
Zdravko Krstanov
Návrh bez názvu-130
Michal Šlechta_T-Mobile_nový web-otvírák (24)
SedímvKlidu
Zdravko Krstanov