Posílit pozici Brit a Carnilove na českém online trhu chce Vafo Praha s agenturou Pickerly. Za první tři měsíce spolupráce vzrostly prodeje na Krmivo-Brit.cz o 222 procent.
Marketingová agentura Pickerly a Vafo Praha, největší český výrobce a globální hráč na trhu krmiv pro domácí mazlíčky, ohlašují partnerství. Úkolem Pickerly je vytvořit silnou e-commerce pozici značek Brit a Carnilove na českém online trhu.
„Pickerly přistupuje k e-commerce značek Brit a Carnilove komplexně, kdy do středobodu všech aktivit staví zákazníka a jeho zkušenost se značkou. Klíčové je také hluboké porozumění trhu s krmivy pro domácí mazlíčky v kombinaci s poznatky založenými na datech a kvalitě samotného produktu,“ uvádí Tomáš Číhal, e-commerce specialista Vafo Praha.
Spolupráce společnosti s agenturou běží tři měsíce, během kterých zvládly zauditovat a implementovat doporučení na poli optimalizace pro vyhledávače, uživatelské zkušenosti, datové vrstvy a analytických nástrojů. Nově agenturní tým nastavil výkonnostní a retenční kampaně v reklamních a mailingových systémech.
Od plného převzetí komunikace se jim společnými silami podařilo v období od června do srpna zvýšit v meziročním srovnání prodeje e-shopu Krmivo-Brit.cz o 222 procent. Online trh krmiv pro domácí mazlíčky přitom jako celek rostl za srovnatelné období jen o 12,7 procenta dle dat od společnosti Heureka.
„Velký potenciál vnímáme v síle značky a samotné podstatě trhu s krmivy, která je založena na frekvenčním nákupu. Naše další úsilí se proto bude soustředit na retenční komunikaci a zákaznickou spokojenost,“ uvádí Lukáš Cikánek, šéf a client strategy director v Pickerly, která také letos získala ocenění Startup roku v soutěži Agentura roku vyhlašované časopisem Marketing & Media.