Tendr Škoda Auto na sociální sítě potřetí vyhrála agentura Socialsharks

Spolupráce Škoda Auto a Socialsharks, která začala v roce 2020, bude pokračovat i v dalších letech. Ve výběrovém řízení pro sociální sítě agentura uspěla již potřetí za sebou.

Domácí hokejová pohádka, Češi favoritem, Já jsem tvá Felicia, Aleš boří mýty či pohádky zpod kapoty Ený a autíčka – to jsou některé z úspěšných kampaní, které dosavadní pětiletá spolupráce zplodila.

„Ani letos naše cesta nekončí. Naopak. Společně vyrážíme do dalších let,“ oznámila agentura úspěšnou obhajobu.

„Je teatrální tvrdit, že ve vztahu klienta a reklamky může být chemie. Ale já si tu trochu patosu dovolím: tady ta chemie je. Díky za všechny dosavadní kilometry. Nemůžu se dočkat těch dalších,“ dodal Daniel Krásný, kreativní ředitel Socialsharks.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen