Tendr Škoda Auto na sociální sítě potřetí vyhrála agentura Socialsharks

Spolupráce Škoda Auto a Socialsharks, která začala v roce 2020, bude pokračovat i v dalších letech. Ve výběrovém řízení pro sociální sítě agentura uspěla již potřetí za sebou.

Domácí hokejová pohádka, Češi favoritem, Já jsem tvá Felicia, Aleš boří mýty či pohádky zpod kapoty Ený a autíčka – to jsou některé z úspěšných kampaní, které dosavadní pětiletá spolupráce zplodila.

„Ani letos naše cesta nekončí. Naopak. Společně vyrážíme do dalších let,“ oznámila agentura úspěšnou obhajobu.

„Je teatrální tvrdit, že ve vztahu klienta a reklamky může být chemie. Ale já si tu trochu patosu dovolím: tady ta chemie je. Díky za všechny dosavadní kilometry. Nemůžu se dočkat těch dalších,“ dodal Daniel Krásný, kreativní ředitel Socialsharks.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Marek Dvořák
Vojtěch Prokeš a Lumír Kajnar
David Pastrňák
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard