Generativní AI pomáhá firmám s optimalizací pro vyhledávače, a tak jim přináší byznys. Jak nad ní držet dozor, radí experti v tématu aktuálního vydání Marketing & Media.
Různé nástroje umělé inteligence si umějí posvítit prakticky na každý neduh optimalizace pro vyhledávače. Včetně samotných základů. „Třeba ChatGPT umí vysvětlit, proč je který prvek SEO důležitý, umí poradit se správnou implementací i analýzou dat,“ uvádí David Bureš, ředitel pro SEO a uživatelskou zkušenost v agentuře Taste.
Umělá inteligence výrazně šetří čas při práci s technickým SEO. Samozřejmě nezůstává stranou ani v případě obsahové optimalizace i při tvorbě obsahu samotného. „Využití AI k tvorbě obsahu je nezbytné, abychom klientům přinášeli maximální hodnotu za každou vloženou korunu do obsahového marketingu,“ říká ostatně Jaroslav Vašut, ředitel pro SEO v agentuře Effectix.
V hlavním tématu aktuálního vydání MAM spolu s dalšími experty na optimalizaci pro vyhledávače a uživatelskou zkušenost, jako jsou konzultant Pavel Ungr, Zdeněk Valut ze skupiny Ydeal nebo Michal Čížek z agentury Marketup ukazují, jak AI pro SEO využívat.
Které nástroje se hodí na jakou práci? Na co je třeba si dát pozor? A co čeká specialisty na SEO a weby s posunem vyhledávání ke generativní umělé inteligenci? Více si přečtěte v kompletním znění zde.