Reklama
Megaboard

Smutný příběh z rady: jak RRTV rozkomíhala celý český online trh

Poslední dny plnil mediální prostor zejména neuvážený krok Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), přesněji vydání tiskové zprávy, která stanovila influencerům povinnost se registrovat v evidenci poskytovatelů audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání.

Většina influencerů do konce listopadu asi ani netušila, že existuje RRTV. Nyní je povědomí o ní na historickém maximu. Sentiment naopak klesl k bodu mrazu.

MAM se celé kauze věnuje v hlavním tématu. Oslovili jsme oborové organizace – Asociaci komunikačních agentur, Sdružení pro internetový rozvoj, Asociaci online vydavatelů i Českou unii vydavatelů – mluvili jsme se samotnými tvůrci, jako je například Petros Michopulos, vyjádření nám poskytli influenceři, jako například Samuel Samake nebo Adam Kajumi, a celou věc jsem také rozebrali s advokátkou Petrou Dolejšovou.

V textu s názvem „Smutný příběh z rady“ se mimo jiné dočtete, proč by v tuto chvíli bylo ze strany influencerů lepší na výzvu k registraci do evidence poskytovatelů audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání nereagovat.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále