Reklama
Megaboard

Čínská propaganda na TikToku: Může být influencer nevědomým nástrojem?

Čína využívá k propagandě už i influencery. Odborníci volají po větší odpovědnosti a mediální gramotnosti publika.

„Každý má právo na svůj názor, ale nikdo asi nechce nevědomě sloužit cizím zájmům,“ říká expertka na strategickou komunikaci Denisa Hejlová.

Aféra kolem českého influencera Jana Michálka ukazuje, jak hluboko může čínská propaganda proniknout i do světa sociálních sítí.

Jaké ponaučení si mohou influenceři i jejich publikum z této kauzy odnést?

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 50/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále