TikTok znovu posiluje svou pozici v oblasti reklamy, tentokrát s aktualizovanou verzí „Search Ads“. Nastavení reklam ve vyhledávání nyní značkám umožňuje efektivněji cílit na uživatele, kteří aktivně vyhledávají obsah na platformě.
Nová verze „Search Ads“ je dostupná pro cíle „Traffic“ a „Web Conversion“ a zahrnuje klíčový prvek, který inzerentům umožňuje vybírat relevantní klíčová slova. Tím získávají více kontroly nad umístěním reklam ve vyhledávacích dotazech.
Dříve mohli inzerenti v TikTok kampaních aktivovat „Search Ads Toggle“, který jejich reklamy zařadil mezi související vyhledávání, ale bez možnosti zacílení na konkrétní klíčová slova. Nyní mohou značky nastavit přesně, která klíčová slova budou relevantní pro jejich kampaně, což je velký krok vpřed. Podle TikToku totiž až 57 procent uživatelů využívá vyhledávací funkci a 23 procent z nich hledá během prvních 30 sekund po otevření aplikace.
Tato aktualizace přináší značkám nejen větší kontrolu nad umístěním reklam, ale také lepší konverze. Kombinace „Search Ads“ s „In-Feed Ads“ zvyšuje míru konverze průměrně o 20 procent.
Se vzrůstající popularitou TikToku jako nástroje pro objevování produktů a platformy pro e-commerce se „Search Ads“ stávají cennější součástí strategie každého inzerenta, který chce využít plný potenciál této sociální sítě.