Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

TikTok aktualizuje kampaně reklam ve vyhledávání pomocí cílení na klíčová slova

TikTok znovu posiluje svou pozici v oblasti reklamy, tentokrát s aktualizovanou verzí „Search Ads“. Nastavení reklam ve vyhledávání nyní značkám umožňuje efektivněji cílit na uživatele, kteří aktivně vyhledávají obsah na platformě.

Nová verze „Search Ads“ je dostupná pro cíle „Traffic“ a „Web Conversion“ a zahrnuje klíčový prvek, který inzerentům umožňuje vybírat relevantní klíčová slova. Tím získávají více kontroly nad umístěním reklam ve vyhledávacích dotazech.

Dříve mohli inzerenti v TikTok kampaních aktivovat „Search Ads Toggle“, který jejich reklamy zařadil mezi související vyhledávání, ale bez možnosti zacílení na konkrétní klíčová slova. Nyní mohou značky nastavit přesně, která klíčová slova budou relevantní pro jejich kampaně, což je velký krok vpřed. Podle TikToku totiž až 57 procent uživatelů využívá vyhledávací funkci a 23 procent z nich hledá během prvních 30 sekund po otevření aplikace.

Reklama
ČEZ

Tato aktualizace přináší značkám nejen větší kontrolu nad umístěním reklam, ale také lepší konverze. Kombinace „Search Ads“ s „In-Feed Ads“ zvyšuje míru konverze průměrně o 20 procent.

Se vzrůstající popularitou TikToku jako nástroje pro objevování produktů a platformy pro e-commerce se „Search Ads“ stávají cennější součástí strategie každého inzerenta, který chce využít plný potenciál této sociální sítě.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)