Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Značky ukončují spolupráci s Clash of the Stars

Prima, Fortuna i charitativní organizace. Sponzoři ukončují spolupráci s organizací Classh of the Stars kvůli kontroverzním výrokům jednoho z účastníků.

Na tiskové konferenci Clash of the Stars způsobil obrovský rozruch influencer Samir, když se agresivně obořil na své soupeře a nešetřil vulgárními nadávkami a výhrůžkami smrtí. Jeho slova, namířená také proti LGBT+ lidem, byla natolik extrémní, že vyvolala silné reakce nejen na sociálních sítích, ale i mezi sponzory organizace. Jeho slova navíc nyní vyšetřuje také policie.

Clash of the Stars je česko-polská organizace bojových sportů, která se specializuje na zápasy influencerů.

Reklama
ČEZ

Sázková kancelář Fortuna a charitativní organizace Dortem proti rakovině vydaly k celé kauze jasná stanoviska, ve kterých se od Samirových výroků distancují. „Aktuální události musíme rezolutně odmítnout, a i v jejich kontextu další pokračování spolupráce není možné. Chápeme, že bizár, hledání červené linie a její posouvání je principem, na kterém je organizace Clash of the Stars postavena. I přesto, že jsme se v minulosti v některých otázkách neshodli, názor Fortuny byl brán v potaz. V poslední době ale vnímáme, že směřování organizace se s našimi vlastními hodnotami neslučuje,“ uvedl manažer sponzoringu Fortuny Marek Janoušek.

Podobně se vyjádřila i organizace Dortem proti rakovině, která zdůraznila, že nechce být spojována s vyjádřeními tohoto účastníka. „Proto s tímto důrazně nesouhlasíme a věříme, že Clash of the Stars podnikne kroky, jak s tímto účastníkem, tak do budoucna s dalšími členy bojujícími v této organizaci,“ píše se v jejich stanovisku.

K situaci se na oficiálním instagramovém účtu Clash of the Stars vyjádřil i šéf organizace Tomáš Linh Le Sy. „Za mě i za celý Clash musíme jeho slova zcela jednoznačně a rezolutně odmítnout. Neslučují se s tím, jak chce Clash působit a jakou zprávu chce Clash předávat,“ řekl Le Sy. Vzhledem k tomu byl Samirův zápas zrušen a pro jeho protivníky se hledá náhrada.

Tímto krokem však nespokojenost mezi sponzory neskončila. Svůj nesouhlas vyjádřil i Zdeno, majitel firmy Lepshee, který je známý svými aktivitami na sociálních sítích, zejména na TikToku. „Osobně ani jako majitel firmy nemohu spojit svou značku s produktem, který světu nabídl tak nenávistný projev,“ uvedl Zdeno, který se snaží na sociálních sítích propagovat psychické zdraví a práci s hlavou.

Organizace přišla i o nového mediálního partnera. „Skupina Prima se plně distancuje od kontroverzního průběhu tiskové konference Clash of the Stars a od výroků některých účastníků. Naší původní vizí bylo zpropagovat adrenalinové zápasy známých osobností za podpory značky Prima Cool, která sama o sobě někdy chodí výtvarným ztvárněním svých upoutávek „po hraně“. Nicméně nikdy nepřekročila hranici, která by jakkoli podporovala násilí a agresivní projevy, což rozhodně není Cool. Od veškeré spolupráce s Clash of the Stars odstupujeme,“ informoval stanice Prima Cool na svém IG profilu.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)