LinkedIn nyní umožňuje firmám propagovat obsah od libovolného uživatele aplikace, nejen od svých vlastních zaměstnanců.
Dříve mohly značky využívat reklamy Thought Leader k přeměně příspěvků pouze od ověřených zaměstnanců. Od minulého týdne mají podniky možnost propagovat příspěvky i od lidí, kteří nejsou zaměstnanci. Sdílení postřehů a zkušeností od lidí, kteří nejsou na výplatní listině firmy, může pomoci zlepšit její reputaci a důvěryhodnost a vést k většímu počtu konverzí.
Podle údajů LinkedInu téměř 73 procent lidí s rozhodovací pravomocí tvrdí, že obsah tvořený myšlenkovými lídry organizace je důvěryhodnějším ukazatelem schopností a kompetencí než marketingové materiály a produktové listy. „Rozšíření našeho formátu Thought Leader Ads, který umožňuje značkám prezentovat své hlasy i mimo rámec interních zaměstnanců, jim nabízí nový nástroj, jak oslovit své cílové publikum relevantními informacemi, jako jsou například recenze zákazníků,“ uvádí sociální síť ve svém prohlášení.
Reklamy Thought Leadership jsou k dispozici pro kampaně na zvýšení povědomí o značce nebo zapojení a pouze pro příspěvky s jedním obrázkem nebo videem, takže firmy nyní nemohou používat přímé textové aktualizace, ankety nebo nahrávání souborů PDF ve stylu prezentace.
Pokud chce firma propagovat konkrétní příspěvek, dostane jeho tvůrce oznámení, aby mohl konkrétní požadavek „schválit“ nebo „zamítnout“. Uživatelé tedy budou moci odmítnout propagaci značky, ale pokud partnerství dává smysl a uživatel nemá problém s tím, aby značka použila jeho příspěvek, značky budou moci převést recenze, komentáře, nebo jakýkoli příspěvek s obrázkem/videem na propagovaný příspěvek.