Reklama
Megaboard

Rozkošné počasí pro kachny. Inovativní DOOH kampaň Columbia si utahuje ze stereotypů

Když je vaším sloganem „Go Out Anyway“ a zakládáte si na tom, že špatné povětrnostní podmínky neexistují, je pro vás britské počasí vděčný cíl. Značka Columbia Sportswear v nové dynamické DOOH kampani ukázala, že do stereotypů se lze strefovat i nestereotypně.

Ve spolupráci s týmem Impact agentury Rapport UK vznikla digitální outdoorová kampaň, která v reálném čase využívá dat o počasí. Ta jsou spouštěčem personalizované a geograficky lokalizované reklamy na místech, kterými každý den projde celkem přes 1,2 milionu lidí. Jako je třeba nádraží Waterloo v Londýně nebo frekventované lokality v Manchesteru.

Textace sdělení má značně neformální ráz, a tak se Britové můžou setkat například s hláškou o mosazných opicích, která odkazuje na hovorové rčení, že je taková zima, že i mosazným opicím mrznou varlata.

„V našem daty poháněném světě jsme chtěli najít inovativní způsob, jak využít dostupné nástroje k předávání sdělení, která budou u našich zákazníků rezonovat ještě působivějším způsobem. Dynamická kampaň DOOH odráží závazek společnosti Columbia Sportswear k inovacím a marketingovým strategiím zaměřeným na spotřebitele a poskytuje našemu publiku zážitek ušitý na míru,“ uvedl Pascale Graffman, marketingový ředitel značky.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále