Když je vaším sloganem „Go Out Anyway“ a zakládáte si na tom, že špatné povětrnostní podmínky neexistují, je pro vás britské počasí vděčný cíl. Značka Columbia Sportswear v nové dynamické DOOH kampani ukázala, že do stereotypů se lze strefovat i nestereotypně.
Ve spolupráci s týmem Impact agentury Rapport UK vznikla digitální outdoorová kampaň, která v reálném čase využívá dat o počasí. Ta jsou spouštěčem personalizované a geograficky lokalizované reklamy na místech, kterými každý den projde celkem přes 1,2 milionu lidí. Jako je třeba nádraží Waterloo v Londýně nebo frekventované lokality v Manchesteru.
Textace sdělení má značně neformální ráz, a tak se Britové můžou setkat například s hláškou o mosazných opicích, která odkazuje na hovorové rčení, že je taková zima, že i mosazným opicím mrznou varlata.
„V našem daty poháněném světě jsme chtěli najít inovativní způsob, jak využít dostupné nástroje k předávání sdělení, která budou u našich zákazníků rezonovat ještě působivějším způsobem. Dynamická kampaň DOOH odráží závazek společnosti Columbia Sportswear k inovacím a marketingovým strategiím zaměřeným na spotřebitele a poskytuje našemu publiku zážitek ušitý na míru,“ uvedl Pascale Graffman, marketingový ředitel značky.