Reklama
Megaboard

Z českého Httpool je Aleph, pobočku povede Petr Touš

Skupina Aleph, ekosystém digitálních odborníků a technologických řešení, sjednocuje v rámci své iniciativy One Brand veškeré své globální značky pod jednu, a to včetně českého Httpoolu. Do pozice Country Lead pro Českou republiku byl jmenován Petr Touš, který ve společnosti působí pět let.

Httpool doposud patřil společně s IMS Internet Media Services, Ad Dynamo a Connect Ads k regionálním značkám, které sloužily jako partner předních světových platforem, inzerentů a agentur pro reklamní technologie.  Nyní skupina se sídlem v argentinském Buenos Aires a v Dubaji sjednocuje český Httpool a většinu svých dalších starších značek pod jednotný globální ekosystém lokálních digitálních expertů, Aleph.

Tento krok je mimo jiné součástí střednědobé strategie růstu společnosti Aleph: ta chce do roku 2026 spolupracovat s více než 60 top digitálními platformami a pomáhat jim nabízet inovativní reklamní řešení klientům ve více než 150 zemích. Prostřednictvím iniciativy One Brand umožní společnost Aleph lepší sdílení znalostí i větší možnosti spolupráce, posílí profesní rozvoj i příležitosti nabízet klientům v České republice celou škálu svých služeb.

V České republice společnost Aleph nedávno oznámila partnerství s platformami Pinterest či Microsoft Advertising. Díky svému globálnímu dosahu, bezkonkurenčním znalostem místních podmínek a škálovatelným řešením pomáhá Aleph klientům při jejich mezinárodní expanzi vstupovat na nové trhy nákladově efektivním a nerizikovým způsobem.

„Ve společnosti Aleph neprovádíme rebranding bezúčelně. Začínáme novou kapitolu, která spojí naše odborníky na všech trzích a vlastní technologie pod jednu značku. To je také smyslem naší iniciativy One Brand, strategického směřování k jednotné budoucnosti, kdy nám naše globální odborné znalosti umožňují poskytovat jedinečnou hodnotu našim partnerům, inzerentům, agenturám a malým a středním podnikům v České republice a zároveň jim pomáhat růst ve velkém měřítku,“ okomentoval proměnu Petr Touš.

Kromě svých klíčových aktivit v oblasti reklamních technologií společnost Aleph v posledních měsících také uvedla na trh služby Aleph Payments a Aleph Express. Na základě téměř dvacetiletých zkušeností společnosti se správou přeshraničních úvěrů a plateb pro své partnery poskytuje Aleph Payments samostatné řešení pro upisování úvěrů a platby pro podniky. Aleph Payments zjednodušuje finanční záležitosti od KYC, místní fakturace, inkasa, devizového a daňového vypořádání po přeshraniční platby, což umožňuje podnikům soustředit se na jejich hlavní činnosti. Aleph Payments v současné době spravuje přeshraniční úvěry a platby v hodnotě více než 2 miliardy dolarů.

Obchodní strategie společnosti Aleph je podpořena sociální iniciativou Digital Ad Expert, jejímž cílem je vytvářet ekonomické příležitosti prostřednictvím vzdělávání v oblasti digitální reklamy. Zcela zdarma, plně online a navržený globálními odborníky v oboru digitální reklamy, Digital Ad Expert má téměř 600 000 aktivních uživatelů registrovaných na platformě, certifikoval více než 75 000 studentů z více než 140 zemí v krátkých kurzech a udělil více než 10 000 studentů plný certifikát Digital Ad. Aby Digital Ad Expert vytvořil pro studenty ještě větší hodnotu, připojil se nedávno ke Globální vzdělávací koalici UNESCO a podporuje její ambiciózní plány na zvýšení kvalifikace deseti milionů lidí do roku 2029. To doplňuje střednědobý cíl společnosti Digital Ad Expert certifikovat 100 000 studentů z celého světa.

V rámci celé skupiny umožní One Brand společnosti Aleph efektivněji spolupracovat s partnery na rozšiřování služeb Aleph Payments a Digital Ad Expert.

„Vize One Brand přesahuje sjednocení naší vizuální identity,“ dodává Petr Touš. „Jde o přijetí inovací, podporu profesního rozvoje a urychlení růstu na trzích, na kterých působíme. Tím, že vybavujeme tisíce odborníků na digitální média dovednostmi, nejen utváříme budoucnost digitální reklamy, utváříme také budoucí ekonomiky a zajišťujeme vzdělání, jediné měny, jejíž hodnota nikdy neklesá.“

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále