Lookalike cílení: oslovte nové zákazníkys novinkou v Skliku

Na červnové konferenci Sklik Expert fórum jsme představili novinku, po které naši inzerenti už delší dobu volali. Jde o Lookalike cílení, které vám umožní zvýšit zásah kampaní v obsahové síti Skliku, a tím získat nové zákazníky.

Jak Lookalike funguje? Už z názvu je zřejmé, že s ním můžete v online prostoru oslovit uživatele vykazující podobné vzorce chování jako lidé, kteří už navštívili váš web. Abyste Lookalike cílení mohli ve svých kampaních využívat, stačí mít na webu nasazené retargetingové kódy Skliku.

Výběr vhodných uživatelů zajišťují pokročilé algoritmy strojového učení. To znamená, že s Lookalike cílením zasáhnete potenciální zákazníky, u nichž je vyšší pravděpodobnost, že budou mít o vaše produkty nebo služby větší zájem. Vše si navíc jednoduše aktivujete v přehledném uživatelském rozhraní Skliku.

Jak dopadlo testování?
Novinku jsme sice spustili teprve před pár dny, ale v posledních měsících jsme cílení testovali s bezmála 150 klienty a více než 20 agenturami. Chtěli jsme zjistit, jak se Look­alike osvědčí v praxi, získat zpětnou vazbu od zapojených klientů a agentur a samozřejmě také vyladit případné nedostatky.

Klienty, kteří se zapojili do testování, jsme záměrně vybírali tak, aby pocházeli z různých oborů. Chtěli jsme si tak ověřit, jak bude Lookalike cílení fungovat napříč odlišnými segmenty trhu.

Z testu agentury Publicis vyplynulo, že Lookalike cílení zvyšuje proklikovost (CTR). Vyšší CTR, konkrétně o 21 procent, agentura zaznamenala u pěti ze šesti klientů, a to díky oslovení relevantnějších uživatelů. Ukázalo se také, že u Lookalike byla v porovnání se zájmovým cílením nižší míra opuštění webu.

Chcete i vy oslovit nové zákazníky pomocí Lookalike? Ozvěte se nám, rádi vám nové cílení blíže představíme.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345