Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

O online komunikaci Monety se další tři roky postará Mindsquared 

Mindsquared bude od ledna 2023 zajišťovat kompletní správu online kampaní pro Moneta Money Bank. Mediální divize skupiny Mind2FLO vzešla vítězně z tendru, který vyvrcholil v prosinci 2022 a vybral dodavatele na období tří let. Moneta Money Bank v tendru akcentovala zejména digitální expertízu nového partnera.    

Moneta je čtvrtou největší bankou na českém trhu a těžiště její strategie je v digitálním přístupu, kdy sjednávání služeb dlouhodobě směruje do online prostředí. Vlajkou lodí jejích digitálních produktů a služeb je oceňovaná mobilní aplikace SmartBanka. Proto Moneta hledala partnera, který bude sdílet její digitální směřování.  

Spolupráce Monety a Mindsquared zahrne kompletní správu online kampaní, a to jak výkonnostních, tak i brandových. Zaměří se tak na PPC, sociální média, RTB reklamu včetně YouTube a příležitostně i přímý nákup a obsahové spolupráce v digitálu. 

Reklama
Know

Mindsquared plánuje využít expertízu v oblasti práce s daty a vyhodnocování efektivity komunikačních aktivit, která umožní maximální využití synergických efektů online i offline komunikace. Právě komplexní přístup a propojování brandových, strategických a digitálních kompetencí je unikátní propozicí, se kterou mateřská skupina Mind2FLO vstoupila na český trh na začátku letošního roku. Mediální divize Mindsquared tak může pracovat s expertízou sesterské divize FLO, která zahrnuje BX, CX, Data solutions nebo Commerce. 

„Osobně mám z naší spolupráce velkou radost, Monetu totiž vnímám jako progresivního klienta, který klade důraz na funkčnost, ale zároveň má chuť zkoušet nová řešení a postupy. Je tak ideálním partnerem pro naši vizi mediálních služeb využívajících komplexní přístup s důrazem na měřitelné výsledky. Zároveň nám to umožní postavit se i výzvám v podobě finanční krize či omezování využití cookies třetích stran, které leží před celým trhem,“ dodává Kateřina Nejedlá, strategy director Mindsquared. 

Tendr na správu online kampaní probíhal v období září až prosinec a měl celkem tři kola, která zahrnovala prezentaci case studies, pricing a nakonec závěrečné vyhodnocení. Nová spolupráce startuje od ledna příštího roku a bude trvat následující tři roky. 

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)