Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mírov, toulavá kamera a Klaus ml.

Politickým spotům jsme se delší dobu nevěnovali, ovšem nedávno jsme narazili na mimořádně bizarní video Václava Klause mladšího, které uveřejnil na své facebookové stránce s komentářem: „Komu leží Trikolóra v žaludku – tak nesledujte těch pár vět v titulcích a jen se kochejte krásami naší země a prací našich předků (hrady a zámky). Jo a taky to vypněte tak 7 vteřin před koncem :-).“ Nedalo nám to a místo kochání nebo přemítání o tom, kdo nám leží v žaludku jsme spot předhodili insiderům k hodnocení.

Aleš Klemperer, Business Development Director, Boost:

Pokud se jedná o propagaci velkolepého celovečerního filmu o hradech, zámcích a jejich panovnících, zadaný Czech Tourismem, tak dobrý. I Hans Zimmer by byl spoko. Pokud se jedná o propagaci mistrovství světa dronů, také beru! Ovšem po bližším ohledání (rozuměj přečtení titulků) mám za to, že v záběrech chybí ten nejdůležitější klenot, který by tvůrci měli zařadit. Mírov. Myslím, že tím by se měl spot se závěrečnými titulky zakončit.

Reklama
Know

Tadeáš Haager, senior copywriter, Comtech Can:

Vezměme to popořádku. Z hlediska střihu je spot holé neštěstí. Ať už jde o velikost záběrů nebo pohyb kamery. Font, který přináší hlavní sdělení nekoresponduje se zbytkem vizuální identity „značky“. A patkové fonty se ve videu a na obrazovkách všeobecně čtou hůře. I když chápu, že patka se možná k národoveckému tónu vlastně hodí. Věty jsou pro zvolený způsob filmového vyprávění příliš dlouhé.

A používat v tvrdém prohlášení pro zakončení věty tři tečky je… přinejmenším nešťastné. Podle psychologů to značí nejistotu a nerozhodnost autora… Díky lety oprýskaným frázím jako je „Přišel čas vrátit republiku lidem,“ je sice jasné, na které straně politického spektra mluvčí stojí. Ale o koho přesně se jedná, se dozvím až v samotném závěru. A proč se vlastně celou dobu dívám na Toulavou kameru a záběry šlechtických sídel mi také uniká.

Vilém Rubeš, reklamní samuraj:

Je to tak špatné, že to ani není vtipné. Na mizerný střih hradů a zámků, vystavěných většinou cizáckou šlechtou, se nedá dívat (celek na celek, fuj!). Hudba je příšerná, typografie taky. Ale to nechme být. Horší je myšlenková vyčpělost: myšlenka („take back control“) už zazněla, a líp: v brexitové kampani. Ve vážné situaci volal občany už kdysi pan otec, když varoval před landsmanšaftem a levičáctvím. A nejveselejší je samozřejmě výzva „Nenechte veřejný prostor jen lidem s opačnými názory“. Ta zbabělá touha neodradit si žádné případné voliče vede k naprosto neurčitým prohlášením. Víte, že na to mám zkratku. NKP. A to přesně to je.

Ondřej Fér, šéfredaktor MAM:

Je to patetické, obsahově zcela dokonale tupé, je to falešné jak pětka. Je to prázdno, které bučí. Velké nafouknuté nic. Bůh se během natáčení zřejmě díval jinam, jinak by ty drony srazil bleskem do temnot. Jenže já nejsem cílovka. Protože kdybych byl, pak bych dozajista svěže dospěl k poznání, že jediným spasitelem je Václav Klaus mladší a jeho hnutí. Tohle bude fungovat.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)