Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hamleys reagují na kritiku spolupráce s Red Bullem

S upřímným pobavením pozoruji, jaký rozruch způsobilo navázání spolupráce ikonických značek Hamleys a Red Bull. Zpochybnění této spolupráce jen upozorňuje na velmi povrchní znalost vlastního obsahu spolupráce. Především zmiňovaný prodej energetických nápojů nikdy nebyl předmětem diskuse, tudíž občasné domněnky o prodeji ikonických plechovek v našem obchodě jsou zcela liché. 

Red Bull je pro běžného spotřebitele sice známý primárně jako výrobce energetických nápojů, avšak pro sportovce a mladé lidi je to především klíčový partner, který pomáhá plnit sny tam, kde se ostatní sponzoři otáčejí zády. Je to právě zásluha Red Bullu, že do obecného povědomí posunul mladé sporty jako snowboarding, trial, letecký sport, podporují taneční soutěže a mnoho dalších velmi specificky talentovaných lidí.

V době, kdy se celkově společnost potýká s čím dál tím menším zájmem dětí o pohyb a sport, považujeme v Hamleys za důležité dětem a mladým lidem ukazovat vzory, s nimiž se mohou ztotožnit, které respektují a u nichž se mohou inspirovat. Vystoupení trialisty Petra Krause u nás v den slavnostního otevření je toho důkazem a všichni byli z jeho výkonu upřímně nadšení.

Reklama
ČEZ

Důležité je též upozornit, že značka Red Bull se v hračkářském odvětví objevuje již mnoho let a to zejména na hračkách spojených s automobilovým průmyslem a závody (Nikko, Maisto, Bburago, Carrera…). Toto spojení nebylo nikdy nikým zpochybněno a zákazníci mají tyto produkty ve velké oblibě, protože značka Red Bull se též vyznačuje výjimečným designem a unikátním příběhem. Na tyto hračky jste u nás mohli narazit od roku 2016 a v ostatních hračkářstvích ještě mnohem dříve.

To, co spojením značek Hamleys a Redbull podporujeme, není energetický drink, je to životní styl, je to víra ve sny, je to prostý fakt, že si máte jít za svým cílem a že ten sen nepotkáte doma na gauči, ale musíte pro jeho dosažení něco udělat. A upřímně, pokud u toho budete pít Red Bull nebo vodu z kohoutku na výsledek velký vliv mít nebude 🙂

Jana Doležalová je vedoucí nákupního oddělení Hamleys

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)