Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Miliardy do botoxu

Poměrně nedávno jsem se na stránkách Marketing & Media kriticky vyjádřil ke schopnosti influencerů uhlídat si vlastní značku. Pustil jsem se také do firem, které influencery bezhlavě využívají prostě proto, že moc nestojí a občas něco prodají. Ano, využití influencerů v marketingu často není o moc víc než palebná přehrada položená na les s nadějí, že z některého stromu něco spadne.

A pak jsou jiné případy. Třeba americká farmaceutická společnost AbbVie za třiašedesát miliard dolarů koupila firmu Allergan, známého to výrobce botoxu. Spojením vznikne společnost s ročními příjmy kolem 48 miliard dolarů a působností ve 175 zemích. Za pozornost stojí, že k byznysové úvaze manažery AbbVie nedovedlo poctivé studium výkonnosti Allerganu, ale fakt, že se na Instagramu objevuje obrovské množství děvčat o hochů, jejichž těla jsou právě botoxem zkrášlena až běda.

Ne že by si v AbbVie mysleli, že botoxový trend poroste do nekonečna. Nikoliv, trend splaskne. Jenže splasknou i levné nekvalitní úpravy vizáže. Bude třeba opravovat a opravovat. Botox, samý botox!

Reklama
ČEZ

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)