Václav Klaus mladší si coby poslední východisko z politického kouta, do kterého ho všechny slušné partaje vykázaly, založil vlastní hnutí. Jmenuje se Trikolora, ačkoliv by mu daleko lépe slušela zavedená značka Vlajka, ale to je jiný příběh.
Způsob, jakým některá média o novém projektu Klause mladšího informovala, dobře ukazuje, jak u nás efektivně prodávat produkt, který je asi tak přitažlivý, jako prošlá konzerva krevní tučnice. Web Expres se například rozplýval nad tím, kolik pohledných žen ke svému projektu Klaus přitáhl a vyzdvihl, jak rychle Trikoloře přibývají fanoušci na sociálních sítích.
V kombinaci se značně přepjatou kritikou Trikolory ze strany liberálních komentátorů se před námi rýsuje komunikační strategie, která Klausovi nakonec může přinést daleko větší voličský zájem, než by si zasloužil, pokud by k němu média přistupovala realisticky – tedy jako k okrajové postavě bez skutečného vlivu.