Reklama
Megaboard

Sto let republiky

Všichni, kdo občas jezdí po některé z českých dálnic, plus Brňáci, kteří na ní stojí, si určitě všimli, že počátkem měsíce byly z jejich okolí odstraněny billboardy společnosti Czech Outdoor. Že zákonnému požadavku, který měl být naplněn loni v září, firma dostojí, slíbila v srpnu. A 8. října ho skutečně naplnila. U nás nejsme zvyklí věci uspěchat.

Bohužel právě to se v daném případě stalo. V neděli si připomeneme 100. výročí vzniku Československa. Vlajky se objeví na sídlech státních a veřejných institucí, vepředu na tramvajích a tak. To by ovšem udělal každý stát, to není žádný punk.

Mít na dosavadní největší výročí české státnosti republiku polepenou sedmi sty státních vlajek, by byla teprve frajeřina.

Symboly pohrdání zákony, jejich švejkovského obcházení, nevynutitelnosti práva a bezzubosti naší exekutivy tak mohly vejít do přirozené, oboustranně prospěšné symbiózy se symbolem češství.

Podle mě by to bylo minimálně poctivé. Tak možná příště.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále