Po sérii velikonočních reklamních spotů Kauflandu s ústřední postavou Zdeňka Pohlreicha, jemuž přihrává Lucie Křížková, přišel řetězec před pár týdny s další kolekcí. Zdeněk se fotí se zaměstnanci, okatě upozaďován a lehce zesměšňován, konverzuje u grilu s kuchařským učedníkem Daliborem Dufkem nebo rovnou propaguje sortiment.
Spojujícím prvkem celé kampaně je metamorfóza pitbula v čivavu.
Protože jestli je Zdeněk Pohlreich v povědomí veřejnosti nějak zapsaný, tak jako zlý muž, který kdekomu tyká, pro ostřejší slovo nejde daleko a kuchaře od Aše po Břeclav děsí v jejich nejhorších snech. Učinit z něj bodrého chlapíka typu Boba Klepla bude asi ještě chvíli trvat.
Protože kdykoli se na obrazovce objeví, trnu strachy, kdy Křížkovou pošle do… kuchyně a Dufkovi rovnou prokousne krční tepnu.
Víc než zlevněné krkovičky mě tak zaměstnávají úvahy o spolehlivosti tlumících léků. Je to takový Štěpán Šafránek v roli Hitlera, jenom naruby. Ale třeba se fakt změnil. Z lásky k Česku.