Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Fotograf Tomáš Třeštík je „kluk z plakátu“ Samsungu. Vadí to někomu?

Tomáš Třeštík
Jsem mimo jiné i reklamní fotograf a mám kliku, že si můžu vybírat klienty a projekty, na kterých chci spolupracovat a o té spolupráci pak psát. Chápu, že to pár lidí asi trošku točí, ale kdybych žil tak, abych nikoho netočil, seděl bych doteď v teplákách s kšandama křížem v rohu dětskýho pískoviště někde na Letný a nenápadně žral písek. Takže pokud vás můj komerční život nebaví, máte na to samozřejmě plné právo, ale chci vás upozornit, že já už asi moc jinej nebudu.

Hana Sedláčková
Dobře se na vás v metru kouká… vyzařujete klid a pohodu… jen tak dál… další úspěchy už máte v kapse.

Jiří Macháček
Hele bez jejich peněz by zase nevzniklo spousta tvých soukromých projektů, takže dokuď platí, tak se otáčej.

Reklama
ČEZ

Martin Koudy Kautsky
No a kolik ta telka stojí pro nás normalní smrtelníky? Potřebuju něco na chatu, abych tam mohl pustit YouTube (Pornhub).

Janek Růžička
Tome, jenom jsem fakt nepochopil ten titul „vyhledávaný“ český fotograf. Jako že si tě lidi hodně googlují? Nebo že se jako „skrýváš“ před popularitou a dáváš jenom fajnšmekrům? Je to taková divně slizká marketingová titulatura.

AdSaboteur
„Více než…“, „Více než způsob“, „Umístit TV do prostoru“… Už někdo ty autory více-než-bullshitu střelte do palice. A tohle je fakt strop. Třeštík po autentickém průseru s @Mastercard hipstersky přesedlal na prodejce televize od Samsung CZ/SK #vicenez #peklo #shitmarketing

Jarda Konáš
Já se začal hrozně smát, když jsem tě viděl nalepenýho na Florenci v průchodu. Ne proto, že bych ti to nepřál, rozesmál mě ten paradox, že nějaká firma svou propagací jde tak daleko, že lepí v koridorech po stěnách moje známé.

Martin Šafránek
Prostě když frajer umí, tak prostě umí. Je zbytecné se omlouvat… Za mě dobrý.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)