Dva roky poté, co svět začal nahánět na chytrých telefonech animované příšerky ve hře Pokémon Go, tu máme českou variantu. Roztomilejší, žertovnější, ale s reklamním zaměřením. Kofola se rozhodla podpořit zájem o čepovanou variantu svého nápoje v restauracích.
Agentura WMC Grey pro ni tedy vymyslela hru, ve které se loví „pěnožrouti“. Pěnihlavá saň, Pěnošík, Pěnokopka a další kreslené postavičky netouží po ničem jiném, než aby si pochutnaly na pěnové čepici na oroseném půllitru s Kofolou. Abyste jim v tom zabránili, musíte v restauraci zaměřit objektivem mobilu logo Kofoly na krýglu a tím pěnožrouta zahnat. Na oficiálním webu jsou vidět denní žebříčky, kolik lidí se do hry zapojilo. Většinou jsou to nižší tisíce. Nejlepší lovec má na kontě 470 odchycení. Speciální pěnožrouti se ukrývají také u vody, v horách a na hradech.
Koncept je hravý, zábavný a sedí k dlouhodobě rozpoustilé imagi nápoje. „Osvěžující“ je i ve srovnání s jinými soutěžemi na podporu prodeje v nápojovém segmentu, které většinou spočívají buď v posílání číselných kódů z víček, focení s produktem nebo hlasování na sociálních sítích. Snad jen spotřebitelé nezapomenou po všech těch vypitých kofolách i na jiný pohyb, než je přesun z restaurace do restaurace.
Agentura: WMC Grey
Klient: Kofola
Nasazení: červen – srpen 2018
Využitá média: místo prodeje (tácky, plakáty), on-line spoty, aplikace
Chcete zhodnotit svou kampaň?
Pošlete ji na [email protected].