Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Poslední večeře jako symbol partnerství?

Asociace společenské odpovědnosti uveřejnila vizuál kampaně k druhému ročníku Cen SDGs. Hlavním motivem je Poslední večeře podle malby Leonarda da Vinci, k níž zasedly známé osobnosti jako novodobí apoštolové. Ambasadoři jsou oblečeni do udržitelné módy značky Slou.cz, Ikea poskytla nábytek a doplňky, také z udržitelných materiálů. Ceny demonstrují partnerství a spolupráci mezi veřejnými a privátními sektory napříč různými obory. Veřejnost může konkrétní společnosti podpořit do 1. června hlasováním na webu asociace. Zdali odkaz na Poslední večeři skutečně vystihuje hodnoty partnerství a spolupráce, posuďte ovšem sami.

Kreativní myšlenka kampaně byla odvážná, avšak různorodý mix fontů a stylů dělá vizuál této reklamy těžko čitelným pro danou cílovou skupinu.

Svetlana Mečiarová, country manager, Creative Pro

Reklama
ČEZ

Fotka je moc hezká. A byl jsem navíc intelektuálně polichocen soutěží „najdi 13 známých osobností“. Jen jsem moc nepochopil celé to spojení právě s touto kampaní. Ale kdo jsem já, abych soudil…

Otto Bohuš, autor a reklamní textař, Ottocopy.cz

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)