Asociace společenské odpovědnosti uveřejnila vizuál kampaně k druhému ročníku Cen SDGs. Hlavním motivem je Poslední večeře podle malby Leonarda da Vinci, k níž zasedly známé osobnosti jako novodobí apoštolové. Ambasadoři jsou oblečeni do udržitelné módy značky Slou.cz, Ikea poskytla nábytek a doplňky, také z udržitelných materiálů. Ceny demonstrují partnerství a spolupráci mezi veřejnými a privátními sektory napříč různými obory. Veřejnost může konkrétní společnosti podpořit do 1. června hlasováním na webu asociace. Zdali odkaz na Poslední večeři skutečně vystihuje hodnoty partnerství a spolupráce, posuďte ovšem sami.
Kreativní myšlenka kampaně byla odvážná, avšak různorodý mix fontů a stylů dělá vizuál této reklamy těžko čitelným pro danou cílovou skupinu.
Svetlana Mečiarová, country manager, Creative Pro
Fotka je moc hezká. A byl jsem navíc intelektuálně polichocen soutěží „najdi 13 známých osobností“. Jen jsem moc nepochopil celé to spojení právě s touto kampaní. Ale kdo jsem já, abych soudil…
Otto Bohuš, autor a reklamní textař, Ottocopy.cz