Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Atmedia pro rok 2025 zdražuje TV reklamu o 15 až 20 procent

Mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro ni bude 15–20procentní navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů.

„Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8 procent větší reklamní prostor než v minulém roce, nedaří se nám v některých měsících umístit na naše tematické TV stanice až pětinu objednávek. Z důvodu vysoké poptávky po TV reklamě a vyprodanému reklamnímu prostoru jsme proto nuceni přistoupit k jeho zdražení,“ vysvětluje Michaela Suráková, ředitelka společnosti Atmedia. Základní cena za GRP bude v příštím roce vyšší v průměru o 15–20 procent, což je stejné navýšení jako v loňském roce. „Současně s ohledem na vysokou poptávku po TV reklamě zůstává naším dlouhodobým cílem zařazování dalších TV stanic do našeho portfolia,“ dodává Suráková.

Budování portfolia tematických TV stanic je dlouhodobý cíl

Společnost Atmedia naposledy rozšířila portfolio tematických TV stanic letos v dubnu o filmový a seriálový kanál Warner TV, díky čemuž navýšila svůj podíl na sledovanosti v tomto roce na 6,4 procenta v cílové skupině diváků ve věku 18–69 let, což je o 9 procent více oproti loňskému roku. „Za vyšším podílem na sledovanosti stojí také rostoucí zájem diváků zejména o filmové, seriálové nebo dokumentární TV stanice,“ popisuje Michaela Suráková a upřesňuje, že v některých měsících se podíl na sledovanosti přibližuje k 7 procentům. V příštím roce nabídne Atmedia zadavatelům TV reklamy opět možnost oslovit diváky tematických TV stanic různých žánrů. „Součástí obchodní politiky nejsou prozatím z důvodu probíhajícího vyjednávání televizní stanice společnosti AMC Networks,“ uvádí ředitelka Atmedie.

Reklama
ČEZ

Obchodní balíčky jako základní pilíř obchodní nabídky

Mediální zastupitelství bude i v příštím roce nabízet zadavatelům TV reklamy čtyři obchodní balíčky – v cílové skupině 18–69 let jde o balíčky Atmax, Atadults a Atchoice, v cílové skupině 4–14 let jde o balíček Atkids. „Obchodní balíčky zůstávají i nadále pilířem naší obchodní nabídky. Klientům nabízíme jednoduchou a efektivní cestu, jak oslovit atraktivní cílové skupiny diváků tematických TV stanic, z nichž řada patří ke světoznámým brandům,“ tvrdí Michaela Suráková s odkazem na TV skupiny CANAL+, Walt Disney nebo Warner Bros. Discovery, které svým divákům nabízejí tzv. „quality TV content“, ať už na filmových, seriálových, dokumentárních, sportovních, volnočasových nebo dětských TV stanicích.

Sportovní eventy jako příležitost oslovit mladší muže s vysokými příjmy

Vedle klasické televizní reklamy nabízí Atmedia zadavatelům televizní reklamy také příležitost spojit svou značku se světovými sportovními eventy, které vysílá stanice Eurosport 1. K nejžádanějším sportovním událostem se dlouhodobě řadí cyklistické závody Giro d’Italia, Tour de France a La Vuelta nebo grandslamové turnaje Australian Open, Roland Garros a US Open. „Zájem o sportovní eventy mezi televizními diváky roste. Například letošní grandslamový turnaj Australian Open oslovil téměř půl milionu diváků. Zadavatelům TV reklamy nabízíme exkluzivní možnost tyto diváky oslovit,“ tvrdí Michaela Suráková s tím, že většinu těchto sportovních eventů sledují velmi atraktivní cílové skupiny diváků – zejména mladší muži s vyššími příjmy.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu