Reklama
Megaboard

Spojení Omnicomu a Interpublic za 13 miliard dolarů: vzniká největší reklamní holding světa

Omnicom Group a Interpublic Group se spojují, aby vytvořily největší globální reklamní holding.

Nová entita s více než 100 tisíci zaměstnanci a kombinovanými tržbami 25,6 miliardy dolarů se stane lídrem v oboru, předčí britskou WPP i francouzský Publicis Groupe.

Transakce v hodnotě 13,25 miliardy dolarů slibuje možnosti, jak čelit technologickým gigantům jako Google nebo Amazon.

„Toto spojení nám umožní zrychlit inovace a využít významných příležitostí, které přinášejí nové technologie,“ uvedl John Wren, CEO Omnicomu.

Přestože akvizice přináší úspory v hodnotě 750 milionů dolarů, očekávají se změny v personálním obsazení i v přístupu k trhu. Co tato fúze znamená pro konkurenci i české reklamní agentury?

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 51/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále