Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Prima nasadila detektivní hru Zrádci, uspěla u mladých

Na obrazovkách FTV Prima se v neděli poprvé objevila detektivní hra Zrádci. „Je to naprostá pecka,“ lákal na ni generální ředitel Marek Singer. Jeho slova vyslyšelo 579 tisíc diváků starších patnácti let, když Zrádci zaujali hlavně mladší publikum, na které cílí.

První díl soutěže, kterou provází Vojtěch Kotek, dosáhl podílu 31,87 procenta v afinitní cílové skupině 15–40 let. V případě širší cílové skupiny 15–54 činil podle dat zveřejněných Mediaguru její podíl 23,18 procenta, což bylo o sedm desetin méně než u reprízy seriálu Policie Modrava na konkurenční TV Nova, která se stala vítězem nedělního prime timu (v cílové skupině 15+ s 1,2 milionem diváků a sharem 34,31 procenta).

Zrádci jsou aktuálně nejúspěšnějším novým formátem, který je postupně uváděn na většině světových trhů. Americká mutace The Traitors v minulém týdnu získala Emmy za nejlepší pořad svého žánru. Základním principem pořadu je zábavná hra Městečko Palermo usíná. Skupiny soutěžících plní denní úkoly, ale zásadní je, že každou noc skupina zrádců jednoho z účastníků ze hry vyloučí. Zbylí účastníci mají možnost hlasováním domnělého zrádce odhalit a toho ze hry vyřadit.

Reklama
Picture of Petr Žaloudek

Petr Žaloudek

Působil jako reportér ve sportovní redakci deníku Blesk, byl pověřen jejím vedením. V týdeníku Marketing & Media se zaměřuje především na média a tvorbu obsahu, mediální nákup, retail, sport a esport.
Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)