DVTV se spojila se Škoda Auto, Veselovský zpovídá hosty v Enyaqu

Internetová televize DVTV navázala další komerční obsahovou spolupráci. Po loňských Cestách k úspěchu s Komerční bankou se spojila s automobilkou Škoda Auto na sérii rozhovorů DVTV Nabito, které pořídil Martin Veselovský za volantem Škody Enyaq.

Pětidílný speciál bude dostupný v plné verzi pro všechny uživatele. V jednotlivých epizodách postupně představí pět příběhů lidí z oblasti byznysu, sportu či umění. Seriál otevřela Anna Slancová, nadějná cyklistka, která po nehodě na závodech v Itálii skončila na vozíku, přesto věří, že jednou bude opět sportovat. Následovat ji v srpnu bude podnikatel Dalibor Cicman, jemuž se z jeho značky GymBeam podařilo udělat miliardový e-shop. V září bude neméně zajímavý i příběh Jana Šomvárského, zakladatele technologicko-medicínského startupu Vitadio, který se prostřednictvím unikátní aplikace snaží pomáhat lidem s léčbou diabetu 2. typu. Cyklus pak v říjnu uzavřou poslední dvě epizody. 

O nově uzavřené partnerství, i podpůrný mediální mix se stará contentová agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group. „Pro značku Škoda Auto jde o vůbec první spolupráci s platformou DVTV. Věříme, že pro obě partnerské strany bude tato premiéra přínosem, třeba i s potenciálem dalšího pokračování. A společně divákům nabídneme obsah, který bude stát za to sledovat,“ uvádí Martina Maňhalová z Fuse. Rozhovory budou kromě DVTV dostupné také na DVTV Extra a dalších kanálech online televize – Youtube, LinkedIn, TikTok, Facebook a Instagram, včetně sociálních sítí Škoda Auto. Mix v podobě product placementu doplňuje ještě injektáž a předělová znělka.

„Už více než sto let nabízíme stále něco nového v našem automobilovém portfoliu, a stejně tak dlouho máme ambici naše zákazníky něčím novým inspirovat. V autě si lidé nejčastěji povídají. Stejně tak my budeme mluvit se zajímavými lidmi, jejichž příběhy mohou být inspirací v mnoha směrech. Na cestu jsme pro ně vybrali skvělého parťáka – plně elektrický vůz Škoda Enyaq, reprezentujícího moderní mobilitu, která je pro nás klíčová. Můžeme tak slíbit doslova nabité rozhovory,“ říká Libor Šedivák, vedoucí marketingu českého zastoupení Škoda Auto.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia