DVTV se spojila se Škoda Auto, Veselovský zpovídá hosty v Enyaqu

Internetová televize DVTV navázala další komerční obsahovou spolupráci. Po loňských Cestách k úspěchu s Komerční bankou se spojila s automobilkou Škoda Auto na sérii rozhovorů DVTV Nabito, které pořídil Martin Veselovský za volantem Škody Enyaq.

Pětidílný speciál bude dostupný v plné verzi pro všechny uživatele. V jednotlivých epizodách postupně představí pět příběhů lidí z oblasti byznysu, sportu či umění. Seriál otevřela Anna Slancová, nadějná cyklistka, která po nehodě na závodech v Itálii skončila na vozíku, přesto věří, že jednou bude opět sportovat. Následovat ji v srpnu bude podnikatel Dalibor Cicman, jemuž se z jeho značky GymBeam podařilo udělat miliardový e-shop. V září bude neméně zajímavý i příběh Jana Šomvárského, zakladatele technologicko-medicínského startupu Vitadio, který se prostřednictvím unikátní aplikace snaží pomáhat lidem s léčbou diabetu 2. typu. Cyklus pak v říjnu uzavřou poslední dvě epizody. 

O nově uzavřené partnerství, i podpůrný mediální mix se stará contentová agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group. „Pro značku Škoda Auto jde o vůbec první spolupráci s platformou DVTV. Věříme, že pro obě partnerské strany bude tato premiéra přínosem, třeba i s potenciálem dalšího pokračování. A společně divákům nabídneme obsah, který bude stát za to sledovat,“ uvádí Martina Maňhalová z Fuse. Rozhovory budou kromě DVTV dostupné také na DVTV Extra a dalších kanálech online televize – Youtube, LinkedIn, TikTok, Facebook a Instagram, včetně sociálních sítí Škoda Auto. Mix v podobě product placementu doplňuje ještě injektáž a předělová znělka.

„Už více než sto let nabízíme stále něco nového v našem automobilovém portfoliu, a stejně tak dlouho máme ambici naše zákazníky něčím novým inspirovat. V autě si lidé nejčastěji povídají. Stejně tak my budeme mluvit se zajímavými lidmi, jejichž příběhy mohou být inspirací v mnoha směrech. Na cestu jsme pro ně vybrali skvělého parťáka – plně elektrický vůz Škoda Enyaq, reprezentujícího moderní mobilitu, která je pro nás klíčová. Můžeme tak slíbit doslova nabité rozhovory,“ říká Libor Šedivák, vedoucí marketingu českého zastoupení Škoda Auto.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet