Na titulce obraz Fantomas od Josefa Čapka, vzhled luxusního katalogu. KPMG po třech letech vydala na papíře firemní magazín Marwick.
„To vůbec nevypadá jako firemní časopis,“ pronesl Dalibor Balšínek, šéfredaktor týdeníku Echo, když se mu dostalo aktuální vydání do ruky. „Myslím, že to docela dobře vystihuje to, o co se snažíme,“ říká na to konto Štěpán Kačena, ředitel marketingu KPMG, a dodává: „Většinou jsou firemní časopisy hodně o firmě a o lidech, kteří v ní působí. My se snažíme, aby byl Marwick o tématech, která jsou blízká naší cílové skupině.“
Míní tím klienty ze seniorního managementu a ilustruje to na příkladu témat blízkých „sandwichové generaci“, která se často stará jak o děti, tak o své rodiče. „Snažíme se, aby na prvním místě byla zajímavá témata a až v druhé řadě jsme tam byli vidět my a naše tváře,“ vysvětluje Štěpán Kačena.
KPMG Česká republika začala vydávat firemní časopis v roce 2016 a po mnoha změnách se jeho design ustálil na současné podobě. Pak ale přišel covid…
Proč není na titulní straně portrét partnera KPMG, ale Čapkův obraz? Jak došlo k paradoxní situaci, kdy tématem prvního čísla publikovaného po třech letech na papíře je digitalizace? I to se dočtete v kompletním textu, který vyšel v aktuálním čísle MAM 02/2023.