Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Radiohouse chce v roce 2020 konkurovat lepší cenou

Společnost Radiohouse v nové obchodní politice na rok 2020 kombinuje celé produktové portfolio s multimediálními a digitálními prvky. V příštím roce chce Radiohouse konkurovat lepší cenou a důslednějším využitím výhod regionálního vysílání.

Nejsilnější celoplošný produkt Radiohouse Total po odchodu stanic skupiny Active Radio, nadále zasahuje přibližně polovinu populace, která si během týdne naladí nějaké rádio. Ceníkovou cenu za tisíc oslovení produktu (CPT 6-19h) Radiohouse stanovuje pod úroveň konkurenčního Radio United Total.

„Podobnou cenovou strategii zvolil Radiohouse u všech svých produktů,“ vysvětluje Karel Friml, ředitel divize národního obchodu. „Všechny produkty mají výkonnostně blízko konkurenčním ze stáje Radio United, přitom stojí významně méně. Chceme tak nabídnout zadavatelům možnost využívat rozhlasovou reklamu efektivněji a při stejné investici dosáhnout lepší frekvence zásahu, která je dnes pro výsledek rozhlasových kampaní klíčová,“ uzavírá Friml.   

Reklama
Know

Společnost Radiohouse také představila dva nové balíčky Hirádio Plus a Blaník Plus, postavené na síti regionálních rádií, jako alternativu celoplošným rozhlasovým stanicím. „Dosah je srovnatelný, poměr cena vs. výkon je ale oproti celoplošným stanicím mnohem lepší, v některých případech o více jak 40 %,“ upřesňuje Karel Friml.

Hitrádio Plus: Hitrádio City, Hitrádio City 93,7 FM (dříve Rádio City), Hitrádio Černá Hora (dříve Rádio Černá Hora), Hitrádio Dragon, Hitrádio Faktor, Hitrádio FM, Hitrádio FM Plus, Hitrádio Orion, Hitrádio Vysočina, Rádio Zlín, Rádio Krokodýl, Rádio Haná (Skyrock), RCL – Radio Contact (dříve Rádio Contact Liberec), Expres FM

Blaník Plus: Rádio Blaník, Rádio Petrov, Radio Čas, Rádio Jih

Během podzimu představí také Radiohouse agenturám a národním klientům novou podobu speciálních operací. Soutěže, rozhovory, moderované vstupy a další on-air prvky, nyní dostanou i novou podobu obohacenou o digitální platformy zahrnující PR články, podcasty, notifikace na mobilních zařízeních a příspěvky na sociálních sítích. Radiohouse tak reaguje na rychlý růst poslechu prostřednictvím digitálních technologií. Radiohouse dále využije nových komerčních pořadů a rubrik na regionálních rádiích, které bude nabízet jak v sítích pro celoplošné zadavatele, tak v jednotlivých regionech.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)