Nemusíte umírat, abyste viděli film vašeho života (KVIFF Distribution)

Kreativní tým Edy Kauby z reklamní agentury Ogilvy vytvořil znělku pro filmovou distribuci KVIFF Distribution.

Znělka se snaží komunikovat kvalitu a originalitu, kterou filmy KVIFF Distribution do českých kin přinášejí. Za dobu své existence distributor představil 16 filmů převážně z festivalových okruhů, které vidělo přes 300 tisíc diváků.

„Brainstormoval jsem se dvěma blázny: Samirem Hauserem a Vilémem Kabzanem, takže jsme byli vlastně tři a nápad skončil samozřejmě taky u blázna. Ten se raději zabije, než by se díval na telenovelu,“ popisuje Eda Kauba genezi nápadu a osvětluje jeho myšlenku: „Nemusíte zemřít, abyste viděli film svého života… stačí se podívat na některý z filmů KVIFF Distribution a uvidíte ho.“

[tnm_video layout=“mnmd-post-media“]https://www.youtube.com/watch?v=bhOQaIugEho[/tnm_video]

Znělka je momentálně k vidění na on-line kanálech partnerských organizací, které značku KVIFF Distribution společně tvoří – tedy České televize, Aerofilms a Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Od 15. listopadu bude zkrácená verze znělky k vidění také před projekcemi nového filmu Paola Sorrentina o mediálním mogulovi Berlusconim „Oni a Silvio“, který KVIFF Distribution uvede do kin.

Kauba už v minulosti spolupracoval s Aerofilms, stál kdysi za převratnou kampaní pražského kina Světozor „Popcorn Free Culture“.

Produkce znělky se ujala produkce Dawson a tým režiséra Roberta Hloze. V postprodukci na znělce spolupracovala studia MagicLab, Soundsquare a PolySound. Natáčení probíhalo letos v létě v Sanatoriu 110 pro léčbu tuberkulózy s herci Markem Pospíchalem a Elizavetou Maximovou.

Hlas ve znělce patří prezidentovi MFF Karlovy Vary Jiřímu Bartoškovi.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard