Reklama

Tereza Hussarová a Simona Angelis zakládají butikovou produkci Sense

Nová produkce Sense, kterou založily Simona Angelis a Tereza Hussarová, už má podepsaný kontrakt s Národním muzeem.

Simona Angelis a Tereza Hussarová spojují síly, aby vdechly život butikové, family-based produkci Sense se zaměřením na audiovizuální tvorbu a eventy, ve které chtějí zúročit své dlouholeté zkušenosti z branže.

„Pracovaly jsme pro tuzemské klienty, nadnárodní korporace i elity českého byznysu,“ říká Simona Angelis, jedna ze zakladatelek Sense,  a pokračuje: „Teď nastává chvíle, kdy zúročíme své pestré zkušenosti pod jednou střechou. Pracovat s námi dává smysl.”

Reklama

Poslední větou naráží produkční, která stojí za desítkami reklam i organizací eventů, také na slogan nového produkčního studia „It Makes Sense”. Na webu pak Sense dodává, že upřednostňuje „hřejivou, domácí atmosféru před chladem korporátu, hravost a nápaditost nad strohým konzumem“.

„Milujeme svět umění a designu a tyto segmenty jsou naší vysněnou metou,“ říká Tereza Hussarová, druhá ze zakladatelek, a dodává: „Klienti od nás dostanou maximální možnou péči a jistě ocení náš rozvinutý smysl pro detail.”

Obě produkční před založením Sense společně servisovaly startupové konference, videa pro technologickou firmu Nimbee, či spolupracovaly s agenturami Haze (první TV spoty Kytary.cz), Workshop Agency (focení pro automobilku Hyundai) či MadLove (produkční zajištění kampaně pro developera Vanguard).

Produkce Sense také nedávno podepsala kontrakt s jedním z prvních stálých klientů, kterým je Národní muzeum.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka