Nová produkce Sense, kterou založily Simona Angelis a Tereza Hussarová, už má podepsaný kontrakt s Národním muzeem.
Simona Angelis a Tereza Hussarová spojují síly, aby vdechly život butikové, family-based produkci Sense se zaměřením na audiovizuální tvorbu a eventy, ve které chtějí zúročit své dlouholeté zkušenosti z branže.
„Pracovaly jsme pro tuzemské klienty, nadnárodní korporace i elity českého byznysu,“ říká Simona Angelis, jedna ze zakladatelek Sense, a pokračuje: „Teď nastává chvíle, kdy zúročíme své pestré zkušenosti pod jednou střechou. Pracovat s námi dává smysl.”
Poslední větou naráží produkční, která stojí za desítkami reklam i organizací eventů, také na slogan nového produkčního studia „It Makes Sense”. Na webu pak Sense dodává, že upřednostňuje „hřejivou, domácí atmosféru před chladem korporátu, hravost a nápaditost nad strohým konzumem“.


„Milujeme svět umění a designu a tyto segmenty jsou naší vysněnou metou,“ říká Tereza Hussarová, druhá ze zakladatelek, a dodává: „Klienti od nás dostanou maximální možnou péči a jistě ocení náš rozvinutý smysl pro detail.”
Obě produkční před založením Sense společně servisovaly startupové konference, videa pro technologickou firmu Nimbee, či spolupracovaly s agenturami Haze (první TV spoty Kytary.cz), Workshop Agency (focení pro automobilku Hyundai) či MadLove (produkční zajištění kampaně pro developera Vanguard).
Produkce Sense také nedávno podepsala kontrakt s jedním z prvních stálých klientů, kterým je Národní muzeum.