Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Lidl, Lidl, Lidl spouští kampaň na podporu zaměstnanecké značky

© Lidl

Řetězec Lidl spouští „employer brandingovou“ kampaň „Příležitost pro každého“, která navazuje na úspěšnou produktovou kampaň „Lidl, Lidl, Lidl“. Jejím cílem je ukázat, že v Lidlu si každý může vybrat pozici, která odpovídá jeho potřebám, ať už jde o zkrácený úvazek, místo výkonu práce nebo možnosti kariérního růstu.

Lidl v České republice aktuálně zaměstnává více než 12 tisíc lidí a stále roste. Novou kampaň se rozhodl spustit v rámci zvýšení atraktivity své zaměstnavatelské značky a zaměřil se na zdůraznění konkrétních výhod pro jednotlivce. Kampaň prezentuje benefity, které podporují osobní rozvoj a příležitosti, které každý zaměstnavatel nenabízí. Tímto způsobem chce Lidl ukázat, proč je pro zaměstnance atraktivním místem pro práci.

Kampaň byla zahájena 14. října a bude probíhat napříč komunikačními kanály, jako jsou sociální sítě Facebook, Instagram a platforma YouTube. Kromě toho se objeví i na kanálech Lidlu, včetně newsletteru a aplikace Lidl Plus, a také přímo v prodejnách ve formě plakátů. „Z veřejných průzkumů a odpovědí našich uchazečů víme, jaké věkové skupiny se zajímají o kariérní příležitosti v Lidlu a jaké mají při výběru práce představy a preference. Kampaň se zaměřuje na to, že Lidl je především o lidech, a má za cíl ukázat, proč je atraktivním zaměstnavatelem a ideálním místem pro profesní růst a kvalitní pracovní podmínky,“ řekla mluvčí společnosti Eliška Froschová Stehlíková.

Reklama
MMcite

„Employer brandingová“ kampaň je unikátní tím, že v ní účinkují přímo zaměstnanci Lidlu, kteří v každém videu ztvárnili hlavní roli. „Ve spotu pro prodejny můžeme vidět kolegyni Terku, prodavačku z Pohořelic, kolegu Honzu, prodavače z Českých Budějovic, v logistickém centru maminku Martinu a jejího syna Martina ze skladu v Plzni a na centrále naši ‚trainee‘ Ester,“ zmiňuje Eliška Froschová Stehlíková.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu