Srovnávač Klik.cz v kampani s in-house konceptem pomáhá řidičům zorientovat se ve změnách platných od října.
Na změny v povinném ručení od 1. října, které vycházejí z legislativy Evropské unie, reaguje srovnávač Klik.cz novou kampaní. Kreativní koncept navrhl interně marketingový tým. Kampaň zahrnuje sponzorské televizní vzkazy, rozhlasové spoty, speciální spoty pro sociální sítě a bannerovou reklamu. Širší komunikaci tématu doplňují PR aktivity, direct mail, blog Klik.cz a speciální web klik.cz/novela.
„Vybrali jsme nejvýraznější změnu, kterou novela přináší, tedy nutnost okamžité platby v okamžiku, kdy řidiči potřebují pojištění hned, a vysvětlujeme, co následuje, když platbu nestihnou v požadovaném časovém limitu provést. Chceme touto osvětou lidem pomoci vyhnout se zbytečným komplikacím na silnici a zároveň jim opět ušetřit čas i peníze,“ říká Petr Princ, brandový manažer Klik.cz.
Pro televizní kampaň vzniklo šest různých sponzorských vzkazů, kde Petr Mikeska alias „Agent s povolením srovnávat“ upozorňuje vždy na jiný možný problém. K vidění budou na stanicích Prima a Prima Cool. Svůj hlas Mikeska propůjčil i rozhlasovým spotům a posluchači je zaznamenají na stanicích Blaník a Rock Radio.
Spoty pro sociální sítě připravovala Michaela Chmelíková, manažerka sociálních sítí Klik.cz, ve spolupráci s duem Bratři v autě, se kterým je značka spojena od května 2023. Srovnávač Klik.cz rozběhl kampaň přes PR a CRM již v září, další zmíněné komunikační kanály ji budou doplňovat v průběhu celého října.