„Dobrej“ spot s pozdravem z jižních Čech posílá Madeta

Agentura Havas osvěžuje image značky Madeta s kampaní natočenou na klasický film. Spolu s pozdravem zdůrazňuje kvalitu produktů v portfoliu.

Novou brandovou kampaň představil mlékárenský výrobce Madeta ve spolupráci s agenturou Havas, která vyhrála jarní tendr společnosti na spolupráci. Koncept stojí na slově „dobrej“ jak ve smyslu pozdravu, tak i hodnocení chuti mléčných výrobků. Hlavní hrdina spotu, mistr sýrař Pavel Hlásenský z Madety, se v příběhu vydává na kole na pravidelnou cestu do práce a potkává zákazníky, kteří si pochutnávají na svých oblíbených produktech.

„Každý z výrobků – zákys, sýry Blaťácké zlato a Jihočeské Lipno, Lipánek, Madeland a mnoho dalších – je prostě ‚dobrej‘. Z krásných jižních Čech, kde má Madeta tři ze svých čtyř výrobních závodů, pak posíláme na stůl mléčný pozdrav všem našim zákazníkům,“ říká Táňa Szó, produktová manažerka Madety.

Koncept spotu v duchu českých filmových tradic podtrhuje natáčení na klasický film, který byl následně zdigitalizován. Slunečným ránem provází odlehčená skladba zvukaře Karla Štula.

Dvoudenní natáčení probíhalo v okolí Holašovic, v závodě Madety v Plané nad Lužnicí a na českobudějovickém generálním ředitelství. Vedle herců z castingu a osmihlavého stáda českého strakatého skotu v něm vystupují v jedné ze scén i děti zaměstnanců Madety. Režie se ujal Matěj Chlupáček v produkci Target Pictures.

„Nápad jsme založili na jednom slově. Ale svět Madety ve spotu představujeme v několika rovinách. Jako spojení s jihočeskou přírodou, oslavu poctivé práce a řemesla, hrdost na to, co lidé v Madetě dělají, ukazujeme laskavost k druhým a čistou, přírodní a intenzivní chuť výrobků,“ vysvětluje Zdeněk Buchtela, copywriter z agentury Havas.

„Art director“ Pavel Slováček dodává: „Že se nám záměr podařil, potvrdily i následné výsledky neurotestu. Připravili jsme finální verzi spotu a ten pak skóroval nadprůměrně ve většině parametrů. Od připoutání pozornosti v prvních vteřinách přes emoční zaujetí a aktivaci až po závěrečný packshot.“

V médiích se kampaň objevuje s třicetisekundovým spotem od 14. října. Z něj pak vychází patnáctisekundový střih s produktovou nabídkou a desetisekundový sponzoring a rozhlasový spot. Dlouhodobá 360° komunikace bude zahrnovat i tisk, OOH, sociální média nebo POS materiály v obchodech.

Vizitka kampaně
Klient:
Madeta
Agentura: Havas
Art director: Pavel Slováček
Copywriter: Zdeněk Buchtela
Produkce: Target Pictures
Režie: Matěj Chlupáček
Mediamix: TV, online, social, tisk, OOH, POS, rozhlas
Nasazení: Od 14. října

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345