Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Dobrej“ spot s pozdravem z jižních Čech posílá Madeta

Agentura Havas osvěžuje image značky Madeta s kampaní natočenou na klasický film. Spolu s pozdravem zdůrazňuje kvalitu produktů v portfoliu.

Novou brandovou kampaň představil mlékárenský výrobce Madeta ve spolupráci s agenturou Havas, která vyhrála jarní tendr společnosti na spolupráci. Koncept stojí na slově „dobrej“ jak ve smyslu pozdravu, tak i hodnocení chuti mléčných výrobků. Hlavní hrdina spotu, mistr sýrař Pavel Hlásenský z Madety, se v příběhu vydává na kole na pravidelnou cestu do práce a potkává zákazníky, kteří si pochutnávají na svých oblíbených produktech.

„Každý z výrobků – zákys, sýry Blaťácké zlato a Jihočeské Lipno, Lipánek, Madeland a mnoho dalších – je prostě ‚dobrej‘. Z krásných jižních Čech, kde má Madeta tři ze svých čtyř výrobních závodů, pak posíláme na stůl mléčný pozdrav všem našim zákazníkům,“ říká Táňa Szó, produktová manažerka Madety.

Reklama
Abovalve

Koncept spotu v duchu českých filmových tradic podtrhuje natáčení na klasický film, který byl následně zdigitalizován. Slunečným ránem provází odlehčená skladba zvukaře Karla Štula.

Dvoudenní natáčení probíhalo v okolí Holašovic, v závodě Madety v Plané nad Lužnicí a na českobudějovickém generálním ředitelství. Vedle herců z castingu a osmihlavého stáda českého strakatého skotu v něm vystupují v jedné ze scén i děti zaměstnanců Madety. Režie se ujal Matěj Chlupáček v produkci Target Pictures.

„Nápad jsme založili na jednom slově. Ale svět Madety ve spotu představujeme v několika rovinách. Jako spojení s jihočeskou přírodou, oslavu poctivé práce a řemesla, hrdost na to, co lidé v Madetě dělají, ukazujeme laskavost k druhým a čistou, přírodní a intenzivní chuť výrobků,“ vysvětluje Zdeněk Buchtela, copywriter z agentury Havas.

„Art director“ Pavel Slováček dodává: „Že se nám záměr podařil, potvrdily i následné výsledky neurotestu. Připravili jsme finální verzi spotu a ten pak skóroval nadprůměrně ve většině parametrů. Od připoutání pozornosti v prvních vteřinách přes emoční zaujetí a aktivaci až po závěrečný packshot.“

V médiích se kampaň objevuje s třicetisekundovým spotem od 14. října. Z něj pak vychází patnáctisekundový střih s produktovou nabídkou a desetisekundový sponzoring a rozhlasový spot. Dlouhodobá 360° komunikace bude zahrnovat i tisk, OOH, sociální média nebo POS materiály v obchodech.

Vizitka kampaně
Klient:
Madeta
Agentura: Havas
Art director: Pavel Slováček
Copywriter: Zdeněk Buchtela
Produkce: Target Pictures
Režie: Matěj Chlupáček
Mediamix: TV, online, social, tisk, OOH, POS, rozhlas
Nasazení: Od 14. října

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

bardy_peter
Kateřina Kadlecová
Konference SocAIety 2050

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)