Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nešikovný manžel Kotek slaví výročí v kampani Bauhausu

Další spot z vtipné kampaně Bauhausu „Nešikovný manžel“ opět režíroval Vojta Kotek v produkci Stink Films na základě kreativy od agentury Jinej Gang.

Série spotů sítě odborných center Bauhaus s Vojtou Kotkem v roli nešikovného manžela pokračuje netradičním výročím, které hlavní postavě připravila jeho herecká manželka Eliška Jansová. Nechybí ani zákazníky oblíbená postava prodavače ztvárněná Zdeňkem Charvátem. A samozřejmě zazní i popěvek, jímž řetězec nasazoval divákům „brouka do hlavy“ v jarní kampani.

„Kampaň se svojí typickou nadsázkou představí zábavné, lidské scénky z běžného života, se kterými se snadno ztotožní celá řada zákazníků, protože je zažili na vlastní kůži. V životě nastávají momenty, kdy plánované projekty z různých důvodů i přes mnohé upomínky odkládáme. Nemusí to být jen životní milníky, které nás k jejich realizaci donutí, často jsou to právě naše drahé polovičky,“ říká Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti Bauhaus, a dodává: „Podzim je ideálním časem pro jejich dokončení. Ať už si je zákazníci naplánují na jakýkoliv měsíc, Bauhaus pro ně bude partnerem, který poskytne potřeby pro drobné i komplexní projekty, poradenství a specializaci. Jsme zákazníkům stále k dispozici.“

Reklama
Know

Cílem kampaně je také ještě větší odlišení od konkurence a profilování Bauhausu do pozice první volby každého kutila. Nadále například pracuje primárně s červenou barvou a červenými detaily, typickým znakem v podobě červeného domečku nebo používá akustický branding vycházející z originálu songu Our House od skupiny Madness.

Kampaň v září odstartují třicetisekundové spoty na stanicích Prima Group, které budou od října doplněny o desetisekundové „remindery“. Během září a října budou také v rámci Nova Group, ČT nebo O2 k vidění desetisekundové sponzorské vzkazy, vše bude doplněno o HbbTV.

Spoty opět režírovala jejich hlavní hvězda a vznikly v produkci Stink Films. Za kreativou stojí Ondřej Hübl, Viktor Říha a  Tomáš Vápeník z agentury Jinej gang.

Součástí komunikace bude kontinuální online kampaň obsahující video i bannerové formáty, branding i netradiční interaktivní formáty, které zaznamenaly v průběhu jarní kampaně úspěch. Rozhlasové spoty v délce 20 sekund budou nasazeny napříč hlavními stanicemi v ČR, doplněny budou o desetisekundové sponzorské vzkazy na vybraných stanicích. Kampaň podpoří i různé formáty v tiskové a venkovní inzerci.

Vizitka kampaně
Klient:
Bauhaus
Agentura: Jinej Gang
Kreativa: Ondřej Hübl, Viktor Říha, Tomáš Vápeník
Produkce: Stink Films
Ražie: Vojta Kotek
Mediamix: TV, online, rozhlas, tisk, OOH
Nasazení: Od 2. září 2024

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)