Společnost stojící za King’s Casino Rozvadov vstupuje do online světa se značkou Kingsbet a kampaní od agentury Zaraguza.
Kampaň Kingsbet stojí, nebo spíš sedí, na trůnech. Na ty se ve spotech proměňují židle ve veřejných prostorách. „Královské motivy má značka ve své DNA, a proto jsme hledali královskou zkratku, která k online casinu doslova sedne. Bavilo nás hrát si s vysedáváním na trůnech všeho druhu jako s příležitostí, kterou zná asi každý z nás,“ přibližuje ideu brandové kampaně Roman Biath z agentury Zaraguza.
Kingsbet se ve spotech ukazuje jako zábava vyplňující volný čas, ať už se člověk nachází kdekoliv. „Od začátku jsme si s agenturou řekli, že nechceme online casino a sázení propagovat jako způsob, jak si zajistit výhru, která vám změní život. Kingsbet je tady pro ty chvíle, kdy si chce člověk oddechnout nebo na chvíli zabít nudu a zažít přitom prémiovou zábavu,“ říká Nela Christovová, marketingová ředitelka značky Kingsbet, a dodává: „V naší kategorii na klienta bohužel občas zaútočí komunikace, která je přímo laciná a vizuálně agresivní. Jsme rádi, že se nám povedlo držet se pravidla, že Kingsbet chceme prezentovat jako důvěryhodnou značku na světové úrovni. A uvádíme ji na trh kampaní, která to zrcadlí od konceptu, přes casting až po neotřelé vizuální efekty.“
Sérii spotů režíroval Jiří Horenský, vedle jiného podepsaný i pod oceňovanými videoklipy slovenského umělce Adonxs. Produkci zastřešila agentura Old & Rich. Kampaň běží v televizi, tisku, online a v OOH od 12. září zhruba dva měsíce.
Vizitka kampaně:
Klient: Kingsbet CZ
Agentura: Zaraguza CZ
Strategický a kreativní ředitel: Roman Biath
Stratég: David Červený
Account director: Kristína Hledíková
Creative team lead: Judita Ružičková
Art director: André Lavrador
Copy & idea: Judita Ružičková, Dajana Székelyová
Digitální agentura: Blackfish
Produkce: Old & Rich
Režie: Jiří Horenský