Huňatý maskot CK Blue Style láká v kampani na exotické dovolené

Cestovní kancelář Blue Style spustila další kampaň od agentury VCCP, v níž vystupuje nový maskot Blů s hlasem Michala Holána.

Kampaň představující nabídku zimní nabídky exotických dovolených spustila česká cestovní kancelář Blue Style. Spoty od agentury VCCP, v nichž nechybí v létě představený maskot značky Blů, jsou k vidění v České televizi a TV Nova.

„Přestože letní sezóna trvá až do konce října, v některých případech – například na tuniské Djerbě – se prodlužuje i do listopadu, prodej exotických zájezdů ze zimního katalogu běží na plné obrátky. Mnozí lidé si svou podzimní či zimní dovolenou na pláži chtějí naplánovat už během léta, a právě proto spouštíme nadlinkovou i podlinkovou komunikaci naší nabídky exotických dovolených,“ vysvětluje Zbyněk Janyška, marketingový ředitel CK Blue Style.

Reklamní kampaň CK Blue Style začala novými sponzoringovými a reklamními spoty na stanici Radiožurnál Českého rozhlasu, nyní běží u nejsledovanějších pořadů v České televizi a na TV Nova a jde do rozhlasových stanic zastoupených sítí Media Club. Je k vidění také na nosičích venkovní reklamy (OOH) včetně LED panelů, v tisku a samozřejmě i online. Ve všech případech Blů upozorňuje na nabídku exotických dovolených pro zimní sezónu 2024/25.

Pro televizní spoty a online svět rozpohybovala maskota IS Produkce, a poprvé tak mohou zákazníci vidět Blůa ve 3D animaci vložené do reálných záběrů. Režisérsky se spotů ujal Martin Bystrianský. Hlas Blůovi propůjčil herec Michal Holán, který hrál například v seriálu Policie Modrava a intenzivně se věnuje i dabingu.

Celý kreativní koncept komunikace postavený na Blůovi připravila reklamní agentura VCCP.

Rozhlasový spot:

Součástí kampaně je na rádiu Kiss také soutěž o dovolenou pro dva s all inclusive na Zanzibaru. Dovolená s přímými lety na tento tanzanský ostrov je jednou z novinek zimního katalogu CK Blue Style.

Ve speciálních rozhlasových rubrikách Dovolená u moře s CK Blue Style na téma cestování ve všech jeho podobách i nadále vystupuje Lenka Pátek, obchodní ředitelka CK Blue Style, která představuje různé destinace, ale zároveň dává různé tipy a rady. Namísto moderátora tuto rubriku nově uvádí právě „huňatý parťák na cesty“ Blů.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Agentura roku 2025
Surfař
Mikroinfluenceři

MAM Exkluzivně v časopise

Boomerang Communication
Marek Dvořák
Agentura roku 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist