V kampani na domácí internet T-Mobile s agenturou Ogilvy řeší nejistotu i strach dětí z neúspěchu a zklamání s linkou #MeziSvými.
Televizní spot podzimní kampaně operátora T-Mobile, který se v TV objevuje od 17. září, vypráví příběh studentky Sáry. Ta se ocitá s blížícími se přijímacími zkouškami na školu ve stresu, a to ji vzdaluje od jejích nejbližších. Kampaň apeluje na rodiče, kteří mnohdy v dobré víře zesilují tlak na své potomky. Cílem je povzbudit nejen děti, ale také jejich rodiče, aby jim v těžkém období byli oporou.
„Přijímací zkoušky na střední školu jsou pro dospívající jedno z nejstresovějších období v životě. Tím, že obavy prožívají i rodiče, cítí se teenageři často velmi osamělí i uvnitř vlastní rodiny. Pod tíhou očekávání svého okolí mají tendenci zavírat se do svých bublin. Příprava na přijímačky začíná právě v podzimních měsících, proto příběh odehráváme na tomto tématu,“ říká Kim Hofmanová, seniorní strategická plánovačka Ogilvy.
Myšlenka kampaně, která dál rozvíjí komunikační linku #MeziSvými, je propojená i s komunikací produktové nabídky, tentokrát jde o portfolio produktů T-Mobilu v kategorii domácího internetového připojení.
„S rostoucí úlohou technologií v našem životě nám i silný a rychlý internet na doma může pomoct napojit se na naše blízké ve chvíli, kdy se cítí být sami, a povzbudit je v přesvědčení, že jsou #MeziSvými,“ uvádí Iva Menclová, zastupující ředitelka značky a marketingové komunikace T-Mobile ČR, a dodává: „Chceme se postupně etablovat jako klíčový hráč na poli poskytovatelů domácího internetu. Zároveň ale víme, že komunikovat jen produkt v rámci naší kategorie nestačí a je potřeba se výrazně odlišit. Proto jsme přišli s kreativním konceptem, který rozvíjí potenciál dlouhodobé komunikační linky #MeziSvými.“
Image spot vyrobený ve čtyřech stopážích od sta do 20 sekund, doplňují ho tři zkrácené patnáctisekundové spoty komunikující produkty z kategorie „Home Experience“, a to Magenta Wi-Fi, T-Fiber a služba Wi-Fi Manager. Navíc byl vyrobený ještě šestisekundový bumper formát pro online komunikaci a desetisekundové sponzoringové vzkazy. Celá kampaň bude nasazena až do konce října primárně v televizi, online a v místě prodeje.
Vizitka kampaně
Klient: T-Mobile Česká republika
Agentura: Ogilvy
Chief creative officer: Tereza Svěráková, Mike Martin
Creative director: Michal Pivarči
Art: Francisca Plaza Gonzalez, Iván Ardura
Strategie: Jakub Hodboď, Kim Hofmanová
Account Management: Matej Paluš, Mabel Castillo
Social: Jakub Šumanský, Marie Majerová, Anna Stěpanovová
Online média: Proboston Creative
Produkce: Bistro films
Režie: Marek Partyš
Kamera: Dušan Hussár
Hudba: Perfume Genius – Valley
Klíčový vizuál: David Turecký
Produkce: Veronika Sabová,Simona Gregorini, Jana Brožková, Tomáš Tomášek
Média: EssenceMediacom
Mediamix: TV, online, místo prodeje
Nasazení: 17. září až 31. října 2024