Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dal bych si pivo, paroduje kluk tátu v kampani Flexi

Kampaň na nové pojištění soběstačnosti Flexi pojišťovny Kooperativa pokračuje v konceptu zrcadlení od Boomerang Communication.

Podzimní kampaň na produktovou novinku pojištění soběstačnosti Flexi od Kooperativy z dílny Boomerang Communication zahrnuje televizní a online spot, ve kterém jsou spolu na kolech tři generace. Děda a vnuk si užívají vítr ve vlasech, zatímco táta, který už nemá takovou kondici, se snaží dohnat ztracené metry. Toho kluk využije k napodobení tátova „výkonu“ v rámci konceptu zrcadlení, v němž děti napodobují chování rodičů.

Realizaci natáčení měla opět režijně na starost Jasmína Blaževič v produkci Bistro Films. Vedle spotu je součástí kampaně, rozhlasová reklama, intenzivní digitální aktivity a kreativní prolnutí do interní komunikace v Kooperativě.

Reklama
Know

Vizuály kampaně nafotil Jan Brunclík. Hlasem značky Flexi zůstává i nadále populární herec Otakar Brousek.

Nové Pojištění soběstačnosti Flexi má pomoci lidem, když už jim nebudou stačit síly a stanou se závislí na pomoci druhých. Rozhodnutím příslušného úřadu o nesoběstačnosti klient začne od Kooperativy dostávat pojistné plnění formou doživotní měsíční renty.

Vizitka kampaně
Klient: Flexi – Kooperativa pojišťovna
Ředitel úseku marketingu a komunikace:
Jindřich Skrip
Vedoucí odboru marketingové komunikace: Daniel Časar
Specialistka marketingové komunikace Flexi: Lenka Hrůzová
Agentura: Boomerang Communication
Creative lead supervisor:
Jindřich Novák
Visual creative director: Yaro Pružinec
Art director: Helena Case
Senior team leader: Robert Marek
Produkce: Bistro Films
Režie:
Jasmína Blaževič
Výkonný producent: Jiří Ptáček
Producent: Lucie Pelantová
Kamera: David Hofmann
Online post-produkce: RUR
Zvuk: Kabelovna Studios

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu