Cílem kampaně vytvořené s agenturou Leo Burnett a záchranářem Markem Dvořákem je proškolit veřejnost v poskytování první pomoci.
Maloobchodní řetězec spouští osvětovou kampaň Penny první pomoc, jejímž cílem je proškolit veřejnost v poskytování první pomoci v krizových situacích. Autorem kurzu první pomoci, který bude měsíc dostupný pro veřejnost, je záchranář Marek Dvořák, známý také ze sociálních sítí.
„Chceme být pro naše zaměstnance i zákazníky dobrým sousedem, záleží nám na nich. Právě našim zaměstnancům jsme umožnili již v loňském roce absolvovat zdarma kurz první pomoci a nyní jsme se rozhodli zprostředkovat ho bezplatně také široké veřejnosti. Nikdy nevíte, kdy budete potřebovat pomoci svému partnerovi, partnerce, dítěti, rodičům, anebo přátelům,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny.
Televizní spoty s tématem záchrany života v rodinném prostředí poběží v rámci reklamních bloků na TV Nova a TV Prima, v upravené verzi bez voiceoveru také v kinech. Pro sociální sítě pak tvůrci zvolili čtyři spoty s odlehčenějším obsahem, ve kterých hraje přímo záchranář Marek Dvořák. Autorkou spotů je známá režisérka Alice Nellis.
„Kampaň takového rozsahu je v Česku skutečným unikátem. Velmi mě těší, že jsem se mohl do příprav zapojit,“ říká záchranář Marek Dvořák, který již zaregistroval na webových stránkách ke kurzu zvýšenou návštěvnost: „Za necelých 24 hodin, co jsem kampaň představil veřejnosti na svém instagramovém profilu, se už zaregistrovalo ke kurzu přes deset tisíc lidí,“ dodává.
Ke kampani vznikl také speciální web penny.cz/prvni-pomoc, který veřejnost na online kurz první pomoci odkazuje.
Vizitka kampaně
Klient: Penny
Kreativní agentura: Leo Burnett
Kreativní ředitelka: Nikola Foktová
Copywrighter / Creative team lead: Kateřina Obrazová / Klára Javůrková
Art director: Zora Makovská
Produkce: Boogie films
Režie: Alice Nellis
Mediální agentura: PHD