Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pojišťovna Maxima vsadila na inovativní AI reklamu od agentury Taste

Digitální agentura Taste připravila pro Maxima pojišťovnu novou reklamní kampaň s podtitulem „Noční můry cizinců“. Inovativní formou propojuje ve dvou spotech hrané akce a záběry vygenerované pomocí umělé inteligence (AI).

Jen za necelé dva měsíce dosáhly oba reklamní spoty ve třech jazykových mutacích dohromady přes 1,7 milionu zhlédnutí na YouTube a zároveň celá kampaň zvýšila objem uzavřených smluv o téměř 40 procent.

Maxima pojišťovna je na českém trhu více než 30 let. Vedle klasického pojištění osob, majetku, odpovědnosti a podnikatelů se specializuje také na zdravotní pojištění cizinců, kteří přijíždějí do Česka na dlouhodobé pobyty z důvodu studia nebo práce. Toto komplexní pojištění je nejen chrání pro případ zdravotních problémů, ale zároveň splňuje podmínky stanovené zákonem o pobytu cizinců k získání trvalého pobytu.

Reklama
ČEZ

Na komplexní zdravotní pojištění pro cizince se zaměřila také nová reklamní kampaň od digitální agentury Taste. „V naší reklamní kampani pro Maximu pojišťovnu jsme ovšem nechtěli jít cestou klasické produkce. Klient touto cestou šel už několikrát a hledal novou neotřelou formu. My jsme mu zároveň chtěli doručit něco neokoukaného, co by mohlo být atraktivní pro vybranou cílovou skupinu, tedy mladší generaci. Proto jsme také přistoupili k inovativnímu propojení hrané akce a umělé inteligence (AI),“ říká Ondráš Petržilka, „creative director“ digitální agentury Taste.

Opakující se problematikou je pro cizince nejistota a obavy z dlouhodobého pobytu v cizí zemí. „Když se lidé ocitnou daleko od svého domova, často se potýkají s neznámým prostředím, jazykovou bariérou a neznalostí místních pravidel. Při rozhodování o dlouhodobém pobytu v cizí zemi je pro ně klíčové mít jistotu, že v případě zdravotních problémů se mohou spolehnout na komplexní zdravotní pojištění jako pevnou oporu,” říká Veronika Šturcová, vedoucí marketingu Maxima pojišťovny.

Z dané potřeby vychází také leitmotiv obou spotů i celé reklamní kampaně. „Při vymýšlení konceptu jsme se snažili využít aktuálních nedokonalostí ve vizualitě tvořené pomocí AI a napasovat ji do našeho konceptu tak, aby povýšila vyznění celé kampaně. Deformované obličeje, osmiprsté ruce, podivné postavy – to jsou věci, které se nám občas vynoří ve špatných snech. Naší kampaní chceme ukázat, jak mohou být noční můry spojené s nejistotou a obavami nahrazeny klidným a bezpečným životem díky spolehlivému pojištění od Maximy,“ vysvětluje Ondráš Petržilka.

V současnosti reklamní kampaň „Noční můry cizinců“ běží na YouTube, v displejových a vyhledávacích kampaních a na Social Ads, přičemž primárním marketingovým cílem je zvýšení počtu konverzí s následným zvýšením počtu sjednaných pojištění. V porovnání s historicky realizovanými kampaněmi, které obsahovaly přeskočitelný formát videoreklamy (in-stream), došlo během dvou měsíců ke snížení ceny za zhlédnutí videa (CPV) o 20 procent, ke snížení ceny za 1000 zobrazení (CPM) o 36 procent, ale také ke zvýšení zobrazení reklamy ve vyhledávání Google spojené s brandovým vyhledávacím dotazem o celých 45 procent. V porovnání s předchozím obdobím navíc narostl také počet uzavřených smluv o téměř 40 procent.

„Spolupráce s agenturou Taste je pro nás vždy velmi pozitivní zkušeností. Jejich odbornost a profesionální přístup k celému projektu byly na vysoké úrovni. Nasazení online kampaně proběhlo hladce a bylo dobře zorganizované. Co se týče vytvoření nových reklamních spotů, byli jsme mile překvapeni jejich kreativitou a kvalitou. Přestože je na hodnocení celkových výsledků kampaně ještě příliš brzy, dosavadní ukazatele vypadají velmi slibně. Jsme přesvědčeni, že naše spolupráce s Tastem povede k dosažení našich cílů a k úspěšnému průběhu celé kampaně,” komentuje spolupráci Veronika Šturcová, vedoucí marketingu Maxima pojišťovny.

Vizitka kampaně
Název kampaně: Noční můry cizinců
Klient: Maxima pojišťovna
Kreativní agentura: Taste
Produkční agentura: Filmagix
Creative director: Ondráš Petržilka
Account director: Kateryna Samoilova
Režie (u spotů): Michal Orsava
Copywriter: Tomáš Nezbeda
Střih: Lukáš Zlatkovský
Režie AI části: Vít Hanuš
Nasazení: květen až září 2024
Mediamix: online, social, direct

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)