Odvahu být sám sebou podporuje Baagl novou kampaní

Značka Baagl představila nový spot v rámci kampaně Vyrůstej s odvahou. Za kreativou je agentura B&T, produkci zajistila Procoma.

Mezi kampaně připomínající blížící se návrat do škol se zapojil i výrobce batohů, aktovek a doplňků Baagl. Vedle kvality a pestrého osobitého designu podporuje nejen spotem také odvahu být sám sebou.

„Dnešní děti se už tolik neomezují na škatulky; každý si chce najít své místo ve světě. Tento pocit sdílí i naše druhá cílová skupina, rodiče,“ vysvětluje brand manažerka Marie Maláková.

Kreativu si značka vybrala z návrhů agentury B&T. S tou spolupracuje Baagl už šest let a za tu dobu zvýšil svůj podíl na trhu řádově, připomíná agentura. Kampaň vznikla v osvědčeném týmu s produkcí Procoma.

„Chtěli jsme se vyhnout tradičnímu příběhu o hledání odvahy. Naším cílem bylo vytvořit emotivní horskou dráhu, na které se projede každý divák,“ uvádí kreativní ředitelka týmu B&T Veronika Valentová a dodává: „Díky pečlivě vystavěné dramaturgii, dynamickému střihu a autentickému ‚storytellingu‘ je odvaha ve spotu skutečně hmatatelná.“

Kampaň překračuje hranice Česka. Dobývá slovenský a německý trh a připravuje se na expanze do Polska a Maďarska. Spot je doplněn novou brand identitou, zahrnující nejen třicetivteřinový spot, ale také kratší střihy, sponzorské vzkazy, OOH reklamu a klasický online mediální mix.

Vizitka kampaně

Klient: Baagl (Presco Group)
Brand manažerka:
Marie Maláková
Agentura: B&T agency
Kreativní ředitelka: Veronika Valentová
Art director: Liliia Moiseeva
Motion designer: Hyunjin Kim
Copywriter: Matouš Hekela
Stratég: Boris Múdry
Account director: Kristina Pokorná
Produkce: Procoma
Režiséři:
Novák & Nguyen
Kameraman: Tomáš Uhlík
Hudba: Jan Šléška
Producenti: Alžběta Šerclová, Michaela Šandová, Albert Franc
Postprodukce: RUR

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345