Značka Baagl představila nový spot v rámci kampaně Vyrůstej s odvahou. Za kreativou je agentura B&T, produkci zajistila Procoma.
Mezi kampaně připomínající blížící se návrat do škol se zapojil i výrobce batohů, aktovek a doplňků Baagl. Vedle kvality a pestrého osobitého designu podporuje nejen spotem také odvahu být sám sebou.
„Dnešní děti se už tolik neomezují na škatulky; každý si chce najít své místo ve světě. Tento pocit sdílí i naše druhá cílová skupina, rodiče,“ vysvětluje brand manažerka Marie Maláková.
Kreativu si značka vybrala z návrhů agentury B&T. S tou spolupracuje Baagl už šest let a za tu dobu zvýšil svůj podíl na trhu řádově, připomíná agentura. Kampaň vznikla v osvědčeném týmu s produkcí Procoma.
„Chtěli jsme se vyhnout tradičnímu příběhu o hledání odvahy. Naším cílem bylo vytvořit emotivní horskou dráhu, na které se projede každý divák,“ uvádí kreativní ředitelka týmu B&T Veronika Valentová a dodává: „Díky pečlivě vystavěné dramaturgii, dynamickému střihu a autentickému ‚storytellingu‘ je odvaha ve spotu skutečně hmatatelná.“
Kampaň překračuje hranice Česka. Dobývá slovenský a německý trh a připravuje se na expanze do Polska a Maďarska. Spot je doplněn novou brand identitou, zahrnující nejen třicetivteřinový spot, ale také kratší střihy, sponzorské vzkazy, OOH reklamu a klasický online mediální mix.
Vizitka kampaně
Klient: Baagl (Presco Group)
Brand manažerka: Marie Maláková
Agentura: B&T agency
Kreativní ředitelka: Veronika Valentová
Art director: Liliia Moiseeva
Motion designer: Hyunjin Kim
Copywriter: Matouš Hekela
Stratég: Boris Múdry
Account director: Kristina Pokorná
Produkce: Procoma
Režiséři: Novák & Nguyen
Kameraman: Tomáš Uhlík
Hudba: Jan Šléška
Producenti: Alžběta Šerclová, Michaela Šandová, Albert Franc
Postprodukce: RUR