Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Odvahu být sám sebou podporuje Baagl novou kampaní

Značka Baagl představila nový spot v rámci kampaně Vyrůstej s odvahou. Za kreativou je agentura B&T, produkci zajistila Procoma.

Mezi kampaně připomínající blížící se návrat do škol se zapojil i výrobce batohů, aktovek a doplňků Baagl. Vedle kvality a pestrého osobitého designu podporuje nejen spotem také odvahu být sám sebou.

„Dnešní děti se už tolik neomezují na škatulky; každý si chce najít své místo ve světě. Tento pocit sdílí i naše druhá cílová skupina, rodiče,“ vysvětluje brand manažerka Marie Maláková.

Reklama
ČEZ

Kreativu si značka vybrala z návrhů agentury B&T. S tou spolupracuje Baagl už šest let a za tu dobu zvýšil svůj podíl na trhu řádově, připomíná agentura. Kampaň vznikla v osvědčeném týmu s produkcí Procoma.

„Chtěli jsme se vyhnout tradičnímu příběhu o hledání odvahy. Naším cílem bylo vytvořit emotivní horskou dráhu, na které se projede každý divák,“ uvádí kreativní ředitelka týmu B&T Veronika Valentová a dodává: „Díky pečlivě vystavěné dramaturgii, dynamickému střihu a autentickému ‚storytellingu‘ je odvaha ve spotu skutečně hmatatelná.“

Kampaň překračuje hranice Česka. Dobývá slovenský a německý trh a připravuje se na expanze do Polska a Maďarska. Spot je doplněn novou brand identitou, zahrnující nejen třicetivteřinový spot, ale také kratší střihy, sponzorské vzkazy, OOH reklamu a klasický online mediální mix.

Vizitka kampaně

Klient: Baagl (Presco Group)
Brand manažerka:
Marie Maláková
Agentura: B&T agency
Kreativní ředitelka: Veronika Valentová
Art director: Liliia Moiseeva
Motion designer: Hyunjin Kim
Copywriter: Matouš Hekela
Stratég: Boris Múdry
Account director: Kristina Pokorná
Produkce: Procoma
Režiséři:
Novák & Nguyen
Kameraman: Tomáš Uhlík
Hudba: Jan Šléška
Producenti: Alžběta Šerclová, Michaela Šandová, Albert Franc
Postprodukce: RUR

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)